تازه های سایت

کد مطلب: 41811
9. خرداد 1399 - 14:51
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند از دستگیری ۱۰ ارازل و اوباش طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در نهاوند برخورد قاطع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عباس آزادبخت در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح تشدید برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و قدرت نمایی با چاقو در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان قرار دارد و کسانی که با قدرت نمایی با چاقو باعث سلب آسایش مردم در اماکن عمومی می شود به شدت برخورد خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای احساس امنیت برای مردم و ناامن کردن جامعه برای مجرمان اعلام کرد و گفت: انتظار ما از مردم فهیم نهاوند این است که هرگونه فعالیت مجرمانه و مخل امنیت عمومی و سایر جرایم را در اسرع وقت به حوزه دادستانی یا مراکز انتظامی اطلاع دهند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت : طی یکماه گذشته بیش از ۱۰ نفر از ارازل و اوباشی که با چاقو قصد قدرت نمایی و سلب آسایش و امنیت جامعه را داشته اند شناسایی و بازداشت موقت کرده ایم و قصد داریم با صدور قرارهای سنگین و عدم ارائه تسهیلات به مجرمان، شاهد کاهش محسوس این آسیب ها در سطح جامعه باشیم.

وی تاکید کرد: به این افراد هشدار می دهیم اگر تصمیم به اصلاح خود و بازگشت به زندگی آرام ندارند، پرونده آنها پس از تنظیم کیفرخواست به مراجع قضایی ، تبعید و باید شهر را ترک کنند.

دیدگاه شما