تازه های سایت

کد مطلب: 41810
9. خرداد 1399 - 14:51
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با پیگیری و تلاش ماموران کلانتری شماره ۱۲ نهاوند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و پنج کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با پیگیری و تلاش ماموران کلانتری شماره ۱۲ نهاوند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و پنج کیلوگرم هروئین از آنان کشف شد.

وی با بیان اینکه در پی اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت یک باند مواد مخدر در شهرستان نهاوند مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی وبکارگیری شگردهای پلیسی موفق به شناسایی این باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در نهایت ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان شب گذشته پس از شناسایی محل با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از آنجا اقدام که مقدار چهار کیلو و ۹۵۰ گرم هروئین کشف و سه نفر اعضای این باند شامل یک زن و دو مرد توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و سه نفر متهم دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما