تازه های سایت

کد مطلب: 41808
9. خرداد 1399 - 14:41
رئیس هیئت فوتبال نهاوند، گفت: برگزاری دوره های مربیگری فوتبال در نهاوند در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهریار شمس رئیس هیئت فوتبال نهاوند در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای فصل جدید فوتبال شهرستان نهاوند در سال جاری که با حضور رئیس هئیت فوتبال ، اعضای کمیته ها و مربیان باشگاه ها برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه ارزیابی تمامی نکات مثبت و ضعف در عملکرد سالانه هیئت فوتبال و همچنین اعلام جدید ترین دستور العمل ها و آئین نامه های فعالیت باشگاه در دو بخش فوتبال و فوتسال برای مربیان و باشگاه ها عنوان شد.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند افزود: در شهرستان با تغییر در مدیریت اداره ورزش و مجموعه علیمرادیان فضای خوبی در زمینه رشد و توسعه فوتبال فراهم شده ، که امیدواریم با عادی شدن شرایط پس از کرونا در کنار بحث ورزشی ، یک رقابت سالم بین تیم ها در رده های مختلف فوتبال و فوتسال برقرار شود که نتیجه آن رونق و پویایی این رشته در شهرستان است.

شمس با اشاره به کارآمدی و فعالیت های مفید هیئت فوتبال در کمیته های مختلف در سال گذشته افزود: با طرح و برنامه منسجم، و تلاش مربیان و باشگاه ها توانستیم حضور شایسته در مسابقات استانی و عرصه های مختلف داوری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمینه برگزاری دوره مربیگری فوتبال به میزبانی نهاوند مشکلی خاصی وجود ندارد، گفت: برگزاری این دوره های آموزشی برای رشد فوتبال شهرستان ضروری است و قصد داریم امسال دوره مربیگری C فوتبال ، دوره سطح یک فوتسال آسیا و ارتقاء داوری را در شهرستان برگزار کنیم تا بیش از پیش به رشد و رونق فوتبال شهرستان کمک شود.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند تأکید کرد: مهمترین مشکل ورزش به ویژه فوتبال در شهرستان نهاوند بحث مشکلات مالی و نبود اسپانسر است ، که باید از ظرفیت سایر مسئولین شهرستان و خیرین در این زمینه استفاده بیشتری کنیم.

شمس در پایان تاکید کرد : جامعه ورزش به ویژه فوتبال شهرستان در بحث مقابله و پیشگیری با کرونا و ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر و محلات حضوری بسیار پررنگ و تاثیر گذار داشت و مربیان ، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در این زمینه و کمک های مومنانه مشارکت فعال و موثری داشتند

دیدگاه شما