تازه های سایت

کد مطلب: 41761
6. خرداد 1399 - 7:28
فرماندار نهاوند از اختصاص یک سوم اعتبارات بازسازی خسارت سیل در استان همدان به نهاوند خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ هزار واحد روستایی و شهری شهرستان نهاوند در سیل سال گذشته آسیب دید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در شورای اداری نهاوند گفت: مدیران با همراهی مردم بحران سیل سال گذشته را به فرصت تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه بیش از چهار هزار واحد روستایی و شهری بر اثر وقوع سیل در نهاوند آسیب دید، گفت: وقتی یک سوم اعتبار مقاوم‌سازی اختصاص یافته به استان همدان وارد شهرستان نهاوند می‌شود یعنی نهاوند در مسیر توسعه قرار دارد هرچند تا رسیدن به آنچه باید باشیم فاصله زیاد است.

ناصری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه سال گذشته نیز گفت: در انتخابات سربلند بیرون آمدیم و هیچ شکست خورده‌ای نداشتیم چرا که هر عزیزی شرکت کرد باعث شد برگ زرینی به افتخارات نهاوند اضافه شود.

وی با بیان اینکه هنوز از ایام برگزاری انتخابات بیرون نرفته بودیم که به بحران کرونا وارد شدیم، گفت: مردم شهرستان نهاوند در مدیریت ویروس کرونا خوب ظاهر شدند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در مقوله گردشگری با وجود همه کارهای انجام شده به اندازه ۴۰ سال کار باقی مانده است خواستار توجه به ظرفیت‌های موجود این شهرستان شد و گفت: تقاضای دایر شدن نمایندگی اداره غله از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

دیدگاه شما