تازه های سایت

کد مطلب: 41725
2. خرداد 1399 - 11:15
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه «روز قدس» روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان است گفت: پیام روز قدس در بستر فضای مجازی به گوش مردم دنیا رسانده شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی مختاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام(ره) به عنوان روز قدس از دوراندیشی‌های رهبر کبیر انقلاب بود که توانست مقاومت جهانی را در برابر رژیم اشغالگر قدس تشکیل دهد.

وی افزود: روز جهانی قدس عامل بیداری مسلمانان و شکل‌گیری اتحاد جهان اسلام در مقابل صهیونیست جهانی است که باعث شده چهره واقعی این رژیم غاصب برای دنیا شناخته شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امسال در شرایط تهدید جهانی ویروس کرونا که لازم است بحث فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود مراسم راهپیمایی در کشورمان برگزار نمی‌شود اما لازم است که پیام روز قدس در بستر فضای مجازی به گوش مردم دنیا رسانده شود.

وی افزود: در این راستا آنچه که انتظار می رود این است که همه دستگاه‌ها و نهادها در بستر فضای مجازی و به شکل تولید محتوا پیام حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام کنند.

مختاری در ادامه به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: سوم خرداد از روزهای ملی و حماسی ملت قهرمان ایران است که زیباترین تابلو ایثار و مقاومت در آن ترسیم شد.

وی با بیان اینکه این پیروزی بزرگ در سطح دنیا بازتاب داشت و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ دوران مقدس به ثبت رسید گفت: حماسه سوم خرداد افتخاری جهانی را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: حماسه سوم خرداد رشادت و مظلومیت مردم ما را به دنیا نشان داد لذا تحت هر شرایطی گرامیداشت آن از وظایف ملی ماست که باید در فضای حقیقی و مجازی به وقوع بپیوندد.

وی انتقال فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به نسل جوان بسیار مهم خواند و افزود: در شرایطی که دشمن نسل جوان را آماج تهدیدها و حملات فرهنگی قرار داده است انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و به ویژه حماسه‌هایی مانند سوم خرداد می‌تواند آنان را در مقابل توطئه دشمن مصون نگاه دارد.

مختاری در ادامه به برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادماه اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شرایط حساس کنونی و تهدید بیماری کرونا ویژه برنامه‌ها عمدتا از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ برنامه و مسابقه مختلف به همین مناسبت اجرا شد اما در سال جاری بیش از ۱۰ برنامه در بستر فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند به برنامه‌های در نظر گرفته شده اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه عکس‌نوشته، موشن گرافی، تولید محتوا ویژه بسیجیان، مسابقه تولید عکس ویژه خبرنگاران و روابط عمومی‌های ادارات، ارسال پیامک از سوی ادارات، آذین‌بندی نهادها و ادارات و سطح شهر از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما