تازه های سایت

کد مطلب: 41624
25. ارديبهشت 1399 - 20:30
استاندار همدان گفت: سردار سلگی زندگی پربرکتی داشتند و انسانی متدین و انقلابی بودند که با اخلاص در همه عرصه‌ها حضور مؤثری داشتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید سعید شاهرخی در مراسم چهلمین روز شهادت حاج میرزا محمد سلگی در گلزار شهدای نهاوند گفت: اخلاص شهید سلگی ویژگی بارز و مشخص ایشان بود و ایشان همیشه ثابت‌قدم بودند.

وی اظهار داشت: ایشان زندگی بسیار پربرکت و باارزشی داشتند و انسانی وارسته بودند و هیچ‌گاه ضعف در خودشان راه نمی‌دادند.

استاندار همدان افزود: اگر شرایط حال و کرونایی نبود مراسم تشییع بی‌نظیری برای سردار سلگی توسط مردم استان همدان و شهر نهاوند برگزار می‌شد ولی متأسفانه شرایط اجازه نداد که این هم نشانه مظلومیت این شهید بود.

وی با اشاره به سوابق انقلابی مردم نهاوند گفت: نهاوند شهر شهیدان گروه ابوذر و شهدای بزرگواری چون شهید حیدری و قدوسی و شهید سلگی است و این دیار همیشه افتخارآفرین بوده است.

شاهرخی گفت: ایشان خصوصیات زیادی داشتند ویژگی متمایزشان که من از نزدیک چه سال‌هایی که توفیق خدمت گذاری در نهاوند را داشتم و چه از زمانی که در استان هستم لمس کردم و شما هم حتماً گواهی می‌دهید اخلاص ایشان بود، سردار مردی مخلص و باایمان بود.

وی اظهار داشت: شهرستان نهاوند به برکت خون مطهر شهدا و شهید سلگی پرآوازه است و افتخارات کم‌نظیری توسط این مردم رقم خورده است.

استاندار همدان گفت: سردار سلگی انسانی متدین و انقلابی و با سوابق انقلابی بودند و لحظه‌لحظه زندگی‌اش توجه به اسلام و انقلاب بود.

وی ادامه داد: با توجه به همت امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه و با همکاری سردار ظفری که فرزند این دیار است نمادی از سردار جهت نصب در این مکان مقدس ساخته خواهد شد.

شاهرخی بابیان اینکه مردم انقلابی شهرستان نهاوند برگ‌های زرینی را در عرصه‌های انقلاب رقم زدند؛ اظهار داشت: به جهت جایگاه و شأن سردار سلگی بعد از عبور از شرایط کرونایی مراسمی یادبود ملی برای ایشان برگزار خواهیم کرد.

دیدگاه شما