تازه های سایت

کد مطلب: 41610
25. ارديبهشت 1399 - 8:08
مسئول روابط عمومی هلال احمر نهاوند گفت:با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از زحمات این قشر زحمت کش به مناسبت هفته هلال احمر قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عباس ترکاشوند گفت:جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند به مناسبت هفته هلال احمر از فعالان عرصه مبارزه باویروس کرونا از ۳۰۰۰نفر از مدافعان سلامت تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در این ایام با  برگزاری ۴ ایستگاه طرح غربالگری تب سنجی به صورت شبانه‌روزی در ۲۵ روز با غربالگری بیش از ۲۵ هزار خودرو و هشتاد هزار نفر را موردغربالگری و تب سنجی قرار داد

ترکاشوند افزود: فعالیت های در حال حاضر جمعیت هلال احمر تهیه بسته های غذایی با کمک توانمندان برای یاری نیازمندان، تهیه ها و اقلام بهداشتی ویژه بیماران خاص، انجام امور لازم جهت واریز  کمک هزینه درمان به خانواده متاثر از بیماری کرونا است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر با افتخار با حضور امدادگران در تمامی صحنه های عملیاتی از جمله حوادث طبیعی و حوادث انسان ساخت مثل سیل اخیر ،زلزله نورآباد حوادث کوهستان ،حوادث جاده‌ای و حوادث غرق شدگی و .... با تمام مشکلات کمبودهای موجود امدادگران ما به کمک به نیازمندان رفتند.

 مسئول روابط عمومی هلال احمر نهاوند اظهار داشت: در حوزه داوطلبان هم این عزیزان فعالیت‌هایی را جهت تامین نیازهای نیازمندان با کمک خیرین انجام دادند و حضور پرشور جوانان جمعیت هلال احمر که در امورات فرهنگی و امدادی مشارکت دارند قابل ستایش است که از همه عزیزان تقدیر و تشکر ویژه دارم.

 وی ادامه داد: از همه مردم با توجه به مخاطرات موجود شهرستان وحادثه خیزی شهرستان با افتخار دعوت می کنم به خانواده بزرگ هلال احمر بپیوندند.

 ترکاشوند افزود: در این برنامه ما از سه هزار فعال و مدافع سلامت تقدیر می‌کنیم که به نمایندگی از انها ۸۰ نفر از سر گروه های امدادی حضور دارند.

وی در پایان گفت:  جمعیت هلال احمر به عنوان همکار و پشتیبان شبکه بهداشت ویژه در برنامه های امدادی و حوزه آموزش فعالیت‌های چشمگیری دارد که باید تقویت شوند و فعالیتهای جمعیت هلال احمر و همکاری با سپاه ناحیه مقاومت و بسیج با توجه به همسو بودن و مردمی بودن حوزه فعالیت این دو نهاد که موجب بهره‌مندی و رضایتمندی مردم می شود باید تقویت شود.

دیدگاه شما