تازه های سایت

کد مطلب: 41455
15. ارديبهشت 1399 - 7:42
کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف توسط بسیج دانشجویی نهاوند با حضور مسئولان شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اولین کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف و نمایشگاه اقدامات بسیج دانشجویی در مقابله با کرونا با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان و جمعی از مسئولین ادارات و دانشگاه‌های شهرستان نهاوند افتتاح شد.

با همت بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و توسط تلاش‌گران گروه جهادی سردار شهید حاج محسن امیدی با همکاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) اولین کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف با دستگاه‌های ابتکاری در نهاوند فعالیت خود را آغاز نمود.

مسئول گروه جهادی شهید امیدی گفت: با شیوع ویروس کرونا، بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند در غالب گروه جهادی شهید امیدی اقدامات خود را در تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و ضدعفونی معابر آغاز کرد.

مهدی رضائی‌مفرد افزود: این کارگاه با کمترین امکانات و با تکیه بر توان بومی روزانه توان تولید ۵۰۰۰ دستکش یکبارمصرف را دارد، که به صورت رایگان بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است، پیش از تجهیز به دستگاه‌های جدید، اعضای گروه جهادی شهید امیدی، با استفاده از هیوه و به صورتی نوآورانه برای تولید دستکش یکبار مصرف بسیج شده بودند که با راه اندازی بخش مکانیزه کارگاه، حجم و کیفیت تولید افزایش چشمگیری داشته است.

دیدگاه شما