تازه های سایت

کد مطلب: 41443
14. ارديبهشت 1399 - 9:16
یکی از بانوان مدال‌آور رشته‌های رزمی مدال‌های خود را به کادر درمانی شهرستان نهاوند که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، خانم ساناز ذوالفقاری بانوی مدال‌آور در رشته‌های رزمی شهرستان نهاوند در اقدامی شایسته به‌پاس قدردانی از زحمات تلاش گران عرصه سلامت و مدافعان مبارزه با ویروس کرونا مدال‌های قهرمانی خود را به کادر درمانی شهرستان نهاوند اهدا کرد.

این بانوی ورزشکار نهاوندی در مراسمی که با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند و مسئولان بیمارستان‌های آیت‌الله علیمرادیان و شهید قدوسی برگزار شد این مدال‌ها را به پرستاران بخش کرونا شهرستان نهاوند تقدیم کرد.

خانم ذوالفقاری هدف از این کار را تشکر از زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی شهرستان نهاوند در مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: همه باید قدردان خدمات قشر عزیز درمانی کشور در این روزهای کرونایی باشیم و باهم بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز در این مراسم با قدردانی از اقدام شایسته این بانوی ورزشکار نهاوندی گفت: در طول این مدت که با ویروس کرونا مواجه هستیم کادر درمانی همه تلاش خود را برای حفظ سلامت شهروندان انجام داده است و مردم نیز لطف زیادی به این قشر زحمت‌کش داشته‌اند و امیدواریم در کنار یکدیگر و با رعایت مسائل بهداشتی بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

 

برای دانلود کلیک کنید

 

دیدگاه شما