تازه های سایت

کد مطلب: 41363
9. ارديبهشت 1399 - 8:43
گشت های پلیس شهرستان با حضور فعال خود در طول ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی،پارک ها و تفرجگاه ها،با افرادی که حرمت این ماه را رعایت نکنند برخوردهای لازم و قانونی را خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، در این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند با تبریک ماه ضیافت الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان گرامی و توصیه به بهره گیری حداکثری از فیوضات ماه خودسازی و تزکیه نفس،به منظور رعایت آداب و َشئون دینی و مذهبی ماه پر فیض رمضان مواردی را به شرح ذیل یادآوری،امید است با رعایت هر چه بیشتر این موارد توسط شهروندان شاهد فضای معنوی هرچه بهتر در سطح شهرستان باشیم.

1.بی شک تعدادی از همشهریان محترم به دلایل مختلف شرعی(بیماری،سفر و...)قادر به انجام این فریضه الهی نیستند لذا در راستای اجرای مواد قانونی مرتبط با روزه خواری توصیه می شود به منظور رعایت حرمت ماه رمضان و بهره برداری از حسنات وفیوضات آن از هر گونه تظاهر به روزه خواری جدا خودداری نمایید.

2.با توجه به شیوع ویروس کرونا به متصدیان واحدهای صنفی و اماکن اقامتی و هتل ها توصیه و تاکید می شود تا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت وطرح فاصله گذاری هوشمند را اجرا نمایند.

3.متصدیان واحدهای صنفی سوپرمارکت،خوار وبارفروش،قنادی و...از صرف هرگونه مواد غذایی در مکان صنفی ممانعت بعمل آورند.

4.با تقدیر از همکاری اکثریت صنوف محترم شهرستان در طرح های قبلی و انشاالله در ماه مبارک رمضان به اطلاع می رساند اجرای مواد قانونی در خصوص اصناف متخلف از جمله اخطاریه و پلمپ واحد صنفی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

5.امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی و تکلیف همگانی است،انتظار می رود این امر از سوی شهروندان در این ماه به صورت ویژه رعایت گردد.

6.رعایت عفاف و حجاب از سوی شهروندان یک تکلیف دینی و اسلامی  ،قانونی و خواست عموم آحاد جامعه است پس پلیس به منظور تکریم سایر شهروندان محترم با افراد هنجارشکن در این زمینه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

7.از عموم شهروندان محترم تقاضا داریم ضمن همکاری با نیروی انتظامی درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلافاصله ازطریق شماره تلفن ۱۱۰به فوریت های پلیسی اعلام تا برخورد لازم با متخلفین صورت پذیرد.

در خاتمه یادآوری می گردد،گشت های پلیس شهرستان با حضور فعال خود در طول ماه مبارک رمضان در اماکن عمومی،پارک ها و تفرجگاه ها،با افرادی که حرمت این ماه را رعایت نکنند برخوردهای لازم و قانونی را خواهند داشت.

فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند _معاونت اجتماعی

دیدگاه شما