تازه های سایت

کد مطلب: 41345
7. ارديبهشت 1399 - 19:31
توسط سپاه و بسیج شهرستان نهاوند تعداد 1000 بسته غذایی در بین نیازمندان نهاوند توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند گفت: اولین مرحله توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان شهرستان نهاوند امروز اجرا شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله 1000 بسته غذایی شامل مرغ، برنج و گوشت روغن در بین نیازمندان توزیع شد و در طول ماه مبارک رمضان چندین مرحله دیگر از توزیع اقلام غذایی در شهرستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این بسته‌ها به خانواده‌هایی که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

وی افزود: مردم مومن و انقلابی شهرستان نهاوند با مساعدت خود می‌توانند در راستای اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه فعالیت داشته باشند و در این شرایط کرونایی به یاری نیازمندان بیایند.

مختاری گفت: پایگاه‌ها، مساجد و حوزه‌های بسیج محور جمع‌آوری کمک‌های مردم هستند و شماره‌حساب‌های اعلام‌شده سازمان بسیج نیز برای دریافت مبالغ نقدی کمک دهندگان اعلام‌شده است.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: بیش از 4 هزار خانواده در شهرستان نهاوند شناسایی‌شده‌اند که بسته‌های غذایی را در چند مرحله دریافت می‌کنند.

وی به دیگر اقدامات بسیج برای مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: کار ضدعفونی و گندزدایی از مناطق مختلف کماکان توسط گروه‌های جهادی تداوم دارد و بسیج در کنار مردم است.

مختاری گفت: بعد از شیوع کرونا با همه توان در خدمت مردم شهرستان نهاوند هستیم و بسیجیان با تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در چندین مرحله نشان دادند که هرکجا نیاز باشد به یاری مردم می‌شتابند.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان اظهار داشت: مجموعه‌های شهرستان در بحث مبارزه با کرونا همکاری خوبی با سپاه شهرستان دارند و تا شکست کامل بیماری کرونا در کنار همشهریان هستیم.

دیدگاه شما