تازه های سایت

کد مطلب: 41311
5. ارديبهشت 1399 - 12:00
آستان مطهر شاهزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند این روزها به پایگاهی فعال برای اجرای رزمایش کمک مومنانه تبدیل شد است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در آستانه ماه مبارک رمضان مساجد و پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند به محلی برای همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا تبدیل‌شده است.

بقاع متبرک امام زادگان که این روزها به دلیل اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از پذیرش زائران معذور هستند به مکانی برای جمع‌آوری کمک‌های مردم و خیرین تبدیل‌شده است که آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند در محله قیصریه این شهرستان از گذشته تا امروز در کمک به خیرین جایگاه شاخصی داشته است.

وهاب رضایی مفرد رئیس هیئت‌امنای آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما به اجرای رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: به کمک هیئت‌امنا و خیرین شهرستان نهاوند در چندین مرحله جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در این آستان مقدس انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به آسیب دیدن خانواده‌های زیادی براثر ویروس کرونا به همین دلیل بسته‌های غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رضایی مفرد افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان حدود ۵۰۰ خانوار نیازمند توسط این آستان شناسایی‌شده است که بسته‌های غذایی را دریافت می‌کنند و در صورت کمک خیرین می‌توانیم کمک‌ها را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: بسته‌های غذایی ما شامل روغن، مرغ، چای، برنج، قند، پنیر و لپه هستند که تاکنون در چهار مرحله تقسیم‌شده است و در آستانه ماه پر خیروبرکت رمضان نیز بسته‌های جدید توزیع می‌شود.

رئیس هیئت‌امنای شاهزاده محمد (ع) نهاوند گفت: در مرحله اول ۳۰۰ بسته داشتیم که حدود ۳۰۰ هزار تومان قیمت هر بسته بود و ۴۰۰ بسته میوه و ۴۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نیز به خانواده‌ای نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به لبیک گفتن به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان نیز بیش از ۳۰۰ بسته گوشت توزیع شد و در مرحله پنجم هم تعدادی بسته در نظر گرفته‌شده است.

رضایی مفرد بیان کرد: به همت خیرین و نیکوکاران این آستان مطهر در ماه رمضان و در میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز مرحله دیگری از توزیع اقلام غذایی در بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما