تازه های سایت

کد مطلب: 41310
5. ارديبهشت 1399 - 11:56
مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: خطوط تلفن ثابت نهاوند بر پایه سوئیچ‌های پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا تغذیه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدعلی گرزین با اشاره به اینکه گام بلند در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان نهاوند برداشته شده است اظهار کرد: یکی از علت‌هایی که همیشه از آن به عنوان سد بزرگی در راه توسعه نهاوند نام برده می‌شد‌، فرسودگی و محدودیت زیرساخت‌های مخابراتی از جمله شبکه کابل بود که خوشبختانه اقدامات خوبی در حل مشکلات انجام شده است.

وی با بیان اینکه آنچه در گذشته انجام شده بیشتر شبیه مسکن بوده تا درمان گفت: وجود تلفن‌های ثابت بسیار زیاد بر پایه PCM گواه این مدعاست.

مدیر مخابرات منطقه همدان با اشاره به اینکه در یک حرکت جدی به منظور ایجاد دگرگونی و تغییرات اساسی در حوزه مخابرات نهاوند روند توسعه با شتابی تامل‌برانگیز آغاز و حرکت رو به جلو است افزود: در سال‌های نه چندان دور ایجاد زیرساخت‌هایی مانند کانال و نصب کافو و پست، تامین‌کننده نیاز روز بوده و آینده و سال‌های بعد در آن پیش‌بینی نمی‌شد، اما در طرح توسعه‌ای این مسائل پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: طرح تبدیل خیابان قیصریه به پیاده رو، با این رویکرد که در سالهای آتی بسیاری از اماکن اطراف این خیابان به واحدهای تجاری تبدیل و آنها نیز قطعات نیازمند نصب تلفن خواهند بود، مخابرات منطقه همدان به ایجاد زیرساخت پرداخته و با نصب پست‌های پرظرفیت و در تعداد بالا، نیازهای آینده را از هم اکنون تامین کرده است.

گرزین خاطرنشان کرد: تبدیل سه کافوی منصوبه در این خیابان به کافه‌ای پرظرفیت، خواباندن کابل‌های مسی با حجم بالاتر و بکارگیری پست‌های جدید با ظرفیت بالاتر از جمله اقدامات مخابرات در این زمینه بوده است.

وی عنوان کرد: این طرح باعث شد تا در کنار آن زیرساخت‌های مخابرات در خیابان ابوذر، هفده شهریور بازار و سنگ میل که مرکز تجاری نهاوند به شمار می‌رود توسعه یافته و در حال و آینده هیچگونه کمبودی از این منظر وجود نداشته باشد.

مدیر مخابرات منطقه همدان با تاکید به اینکه در حال حاضر در مناطق قیصریه و بازار نهاوند هیچ محدودیتی برای واگذاری خط تلفن ثابت وجود ندارد و شهروندان در این مناطق می‌توانند تقاضای خط کنند افزود: در یک جدول زمانی مشخص و طی یک برنامه‌ریزی مدون و علمی، به تدریج زیرساخت‌های مبتنی بر استفاده از تکنولوژی منسوخ شده PCM حذف و تمام خطوط تلفن ثابت نهاوند بر پایه سوئیچ‌های پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا تغذیه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما