تازه های سایت

کد مطلب: 41268
2. ارديبهشت 1399 - 8:19
مردم مومن شهرستان نهاوند در شرایط کرونایی برای کمک به همشهریان نیازمند خود پیش‌قدم شده‌اند و با توزیع بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا همدلی و مهربانی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، تعطیلی اصناف و اماکن به دلیل جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا باعث بروز مشکلات جدی معیشتی برای اقشار کم‌درآمد و روزمزد شده و شرایط زندگی را برای آن‌ها سخت‌تر کرده است.

در این شرایط مردم مومن و انقلابی شهرستان نهاوند در مناطق مخالف شهر و روستا با همدلی و همراهی در صدد تهیه حداقل اقلام معیشتی و بهداشتی برای قشرهای آسیب‌دیده هستند.

صحنه‌های زیبای همدلی و همراهی مردم نهاوند با همشهریان آسیب‌دیده حقیقتاً بی‌بدیل و در تاریخ ماندگار است و بار دیگر نشان داد مردم عزیز شهرستان نهاوند در روزهای سخت پشتیبان یکدیگر هستند.

بسیجیان و گروه‌های جهادی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای‌کار بوده‌اند در این روزها علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی به تهیه و توزیع اقلام غذایی در مناطق مختلف مشغول هستند و خیرین و نیکوکاران نهاوندی نیز در حد توان مشغول کمک‌رسانی هستند.

 

 

حال و هوای مساجد و پایگاه‌ها بسیج و مراکز نیکوکاری این روزها نشان می‌دهند که مردم انقلابی نهاوند که روزهای سخت دفاع مقدس و حوادث طبیعی و غیرمترقبه زیادی را تجربه کرده‌اند؛ به یاری خدا از این شرایط عبور می‌کنند.

 

 

بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به اقشار نیازمند و قدردانی ایشان از گروه‌های جهادی نهاوند، روحیه و انگیزه‌ای تازه در بین جهادگران نهاوندی به وجود آمده است و کمک‌های غذایی و بسته‌های معیشتی در مناطق مختلف شهرستان در حال جمع‌آوری و توزیع هستند.

 

 

آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) نهاوند نقش مهمی در توزیع و تهیه اقلام بهداشتی و غذایی داشته است به‌گونه‌ای که در روزهای اخیر بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی و گوشت را در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

 

این آستان مقدس به محلی برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی تبدیل‌شده است و یکی از گروه‌های بانوان جهادگر نهاوند در این مکان مستقرشده‌اند.

مساجد محمدیه، شهید حیدری، حوزه‌های علمیه، مرکز نیکوکاری، مساجد گیان و زرین‌دشت و فیروزان، مساجد روستاهای نهاوند این روزها صحنه‌های زیبایی از عشق و همدلی و همبستگی مردم نهاوند در قالب رزمایش کمک مومنانه است که در ادامه صحنه‌هایی از این نوع‌دوستی را مشاهده می‌کنید.

گزارش از مهدی سهرابی

دیدگاه شما