تازه های سایت

کد مطلب: 41267
2. ارديبهشت 1399 - 8:07
دادستان نهاوند در پیامی از مردم شریف شهرستان نهاوند قدردانی کرد و از انتقال به دادسرای استان همدان برای ادامه فعالیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در پیام سید هادی مصطفوی آمده است: مردم شریف، متدین و انقلابی شهرستان نهاوند

 إلَهِی وَ اجْعَلْنِی مِمَّنْ نَادَیْتَهُ فَأَجَابَکَ وَ لاحَظْتَهُ فَصَعِقَ لِجَلالِکَ فَنَاجَیْتَهُ سِرّا وَ عَمِلَ لَکَ جَهْرا. (فرازی از مناجات شعبانیه)

خدای سبحان را سپاسگذارم که ایامی هرچند کوتاه توفیق خدمت به شما هم استانی ها با تمام تاریخ، قدمت، فرهنگ و  عالمان دینی نصیب این حقیر گردانید.  در این چند صباح، تمام مساعی در جهت حل مشکلات دادسرا و مسایل قضایی شهرستان معطوف شد و مجموعه قضایی شهرستان توانست در کاهش پرونده ها، کنترل ورودی پرونده، کاهش جمعیت کیفری زندان، ورود به مسایل فرهنگی از جمله برگزاری کنگره آیت الله قدوسی، پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل کمیته های نظارت بر فضای مجازی و صیانت از اموال عمومی، راه اندازی کانال پیشگیری و .... اقداماتی شایسته شما شهروندان گرامی به انجام برساند.

امید است گامی در راستای حل مسایل قضایی شهرستان برداشته و موجبات رضایت باری تعالی محقق شده باشد. لذا بدینوسیله از کلیه عزیزان بابت هرگونه قصور و کوتاهی در ایفای وظیفه عذرخواهی و ضمن طلب حلالیت و بخشش التماس دعای خیر از شما دارم.

 بی تردید این همکاری با حضور حقیر در دادسرای مرکز استان بیش از گذشته جهت رفع نواقص مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. با آرزوی توفیق روزافزون و نهاوندی سربلندتر از همیشه.

سید هادی مصطفوی دادستان سابق نهاوند

دیدگاه شما