تازه های سایت

کد مطلب: 41199
28. فروردين 1399 - 8:09
فرماندار نهاوند گفت: با همراهی و همکاری مردم شهرستان می توانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم و در این راه همچنان نیازمند همدلی و مشارکت مردم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در حاشیه برگزاری سومین مانورضدعفونی شهرستان نهاوند بیان کرد: این مهم با حضور تمامی اقشار، پویش مردمی، هیئت اندیشه‌ورزان جوان فرمانداری، بسیج، ستاد مردمی، دستگاه‌های اجرایی، باغداران در کنار ستاد مبارزه با ویروس کرونا با هدف مقابله با ویروس کرونا اجرایی شد.

وی گفت: مانور امروز با دو نگاه در دستور کار قرار گرفت، نگاه اول هنوز خطر ویروس جدی است و دفع نشده و مردم اگر توصیه‌های حوزه بهداشت را نادیده بگیرند قطعا ایام سختی را تجربه خواهیم کرد. و نگاه دوم اینکه اگر چه واحدهای صنفی فعالیت خود را بر اساس پروتکل‌های حوزه بهداشت شروع نموده‌اند ولی این فعالیت به معنی پایان در خانه ماندن نیست.

ناصری افزود: همراهی و همکاری مردم در قطع زنجیره ویروس کرونا تابحال بسیار خوب بوده، ولی اگر این همراهی را در ایام پیش‌رو نداشته باشیم باید بپذیریم تمام زحمات دوماهه خدمت‌گذاران و مردم پایمال خواهد شد.

فرماندار نهاوند گفت: با اطمینان می‌گویم اگر مردم شهرستانم نهاوند چه عزیزان شهر و چه روستاها، همکاری و همراهی خود را قطع نکنند و در خانه بمانند در آینده‌ی نزدیک جشن شکست ویروس کرونا را در مناطق گردشگری شهرستان خواهیم گرفت.

دیدگاه شما