تازه های سایت

کد مطلب: 41154
24. فروردين 1399 - 20:53
فرمانده سپاه نهاوند از اجرای رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح مختص خانوارهای نیازمند و کم برخورداری است که با شیوع بیماری کرونا کسب و کارشان مختل یا متضرر شده است .

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در جلسه ستاد رزمایش کمک مومنانه که در محل فرمانداری برگزار شد  گفت : پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری  در نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان با آغاز ماه مبارک رمضان این رزمایش در نهاوند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد .

وی افزود: در همین راستا ستاد مرکزی این رزمایش تشکیل و ریاست این ستاد به فرماندار و دبیری آن به سپاه واگذار شده است.

مختاری ادامه داد: در این زمینه از تمامی ظرفیت های نهادها و ادارات شهرستان استفاده خواهد شد .

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: این طرح مختص خانوارهای نیازمند و کم برخورداری است که با شیوع بیماری کرونا کسب و کارشان مختل یا متضرر شده است .  

علی مختاری تصریح کرد : شناسایی افراد و جامعه هدف در این طرح به بخشداری ها و دهیاری ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان واگذار شده است.

وی با اشاره به لزوم معرفی حساب مختص این طرح اضافه کرد : در این راستا یک شماره حساب معرفی خواهد شد تا خیرین و کسانی که مایل به شرکت در این طرح هستند بتوانند کمک های خود را به این حساب واریز کنند.

مختاری خاطر نشان کرد: در این طرح مراکزی نیز جهت جمع آوری کمک های غیر نقدی مشخص و معرفی خواهد شد .

وی در پایان تصریح کرد: در این طرح تمامی گروه های فعال در امر کمک به نیازمندان علاوه بر جمعیت تحت پوشش خود می‌بایست زیر نظر این ستاد عمل کنند.

دیدگاه شما