تازه های سایت

کد مطلب: 41127
22. فروردين 1399 - 11:15
سردار مظاهر مجیدی ضمن تشکر از ابراز لطف رهبر انقلاب نسبت به بانوان جهادگر نهاوندی، بر آمادگی کامل سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی استان همدان برای تحقق فرامین ایشان و رزمایش «کمک مومنانه» تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان یک روز بعد از بیانات رهبر انقلاب در خصوص بانوان جهادگر نهاوندی و تاکید ایشان بر رزمایش «کمک مومنانه» در جامعه، درگفتگو با خبرنگار عصر  همدان؛ گفت: از ابراز لطف رهبر انقلاب نسبت به بانوان جهادگر  نهاوندی تشکر می‌کنم.

وی افزود: بعد سخنان روز گذشته فرمانده معظم کل قوا و  تاکید ایشان بر استفاده از همه ظرفیت ها برای رزمایش همدلی و خدمت رسانی، آمادگی همه ظرفیت های سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی را اعلام می کنم.

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان درخصوص فعالیت های جهادگران سلامت اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، چند هزار بسیجی در قالب صدها گروه جهادی به صورت داوطلبانه  تحت نظارت و هماهنگی  قرارگاه های  جهادی در نقاط مختلف استان و از جمله شهرستان نهاوند فعالیت خود را شروع کردند.

مجیدی ادامه داد: در عرصه های مختلف و متنوع جهادی از غربالگری و ضدعفونی کردن محیط گرفته تا تولید ماسک، آموزش، اطلاع رسانی و کمک به مراکز درمانی و فعالیت و خدماتی را ارائه کردند که قدردان تلاشها و زحمات شبانه روزی و جهادی آنها هستیم.

 فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان خاطر نشان کرد: به حق این نوع فعالیت ها دوران هشت سال دفاع مقدس را توسط نسل سوم و چهارم انقلاب تداعی می کند و ابراز لطف رهبر معظم انقلاب، رسالت گروه‌های جهادی استان همدان را سنگین تر کرد.

دیدگاه شما