تازه های سایت

کد مطلب: 41099
20. فروردين 1399 - 8:38
مدیر کانون‌های مساجد نهاوند گفت: مسجد روستای تکه به پایگاه جمع آوری کمک و مقابله باکرونا تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید سعید میری مدیر کانون‌های مساجد نهاوند گفت: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه یکی از کانون‌های فعال در سطح شهرستان و استان همدان می‌باشد که با همکاری پایگاه بسیج خواهران و برادران و اهالی خیر این روستا همیشه در کار‌های خیر پیش قدم است.

او با بیان اینکه  با کمک کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد روستای تکه و خانه بهداشت و پایگاه بسیج ابتدا روستا را قرنطینه شد، گفت: در مرحله بعد با کمک دهیاری چندین مرحله روستا را با کمک خیران ضد عفونی کردند.

میری بیان کرد: کانون فرهنگی مسجد روستای تکه در مرحله بعد بیش از ۱۲۰بسته لوازم بهداشتی و سبد غذایی را برای افراد نیازمند روستای تکه و روستا‌های اطراف تهیه و آن‌ بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیر کانون‌های مساجد شهرستان نهاوند  در ادامه افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه در مراحل بعد اقدام به خرید ماسک لوازم ضد عفونی و بهداشتی و ضد عفونی مسجد روستا کردند.

او افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه   با همت مردم سال گذشته برای مردم سیل زده استان‌های لرستان و گلستان نزدیک ۳ کامیون نان لوازم بهداشتی سبد کالا و پول نقد را ارسال کرد.

میری با بیان اینکه مهم‌ترین توصیه این کانون به مردم ضمن رعایت نکات بهداشتی ماندن در خانه است، گفت:  کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه در فضای مجازی و در رسانه اقدام خوبی را در این مورد انجام داده است.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاوند گفت: تبلیغات موثر کانون روستای تکه به عنوان الگویی برای سایر روستا‌ها است و تاکنون موردی از کرونا در این روستا مشاهده نشده و مردم در سلامت کامل هستند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما