تازه های سایت

کد مطلب: 41077
18. فروردين 1399 - 8:07
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از شناسایی وانهدام یک باند سرقت لوازم داخل خودرو و کشف15 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو تیم ویژه سرقت پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت و اجرای شاخصه های این طرح ,علی الخصوص کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

وی در ادامه افزود:ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بهره گیری از ظرفیت های سازمانی وانجام اقدامات فنی موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار و دارای اعتیاد شدند که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در یک  عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و از بازرسی از محل مقادیری لوازم وتجهیزات داخل خودرو را کشف وضبط کرده و به یگان انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی به 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد که با بررسیهای صورت گرفته مالباختگان شناسایی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:سارق دستگیر شده در ادامه بازجویی های فنی صورت گرفته اظهار داشت که این سرقت ها را با همدستی یک فرد دیگر انجام داده و بلافاصله پس از سرقت لوازم سرقتی را به یک نفر مالخر فروخته و پول آن را جهت تهیه و مصرف مواد مخدر خود هزینه می نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده قضایی در اینخصوص تشکیل و انجام اقدامات قانونی واطلاعاتی جهت دستکیری همدست این سارق و فرد مالخر با جدیت در حال پیگیری و همچنین اقدامات قانونی جهت تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در حال انجام است از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک علی الخصوص در سطح محلات از قبیل توقف طولانی مدت و تردد متعدد افراد و خودروهای ناشناس را بلافاصله از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه شما