تازه های سایت

کد مطلب: 41070
17. فروردين 1399 - 9:38
فرمانده سپاه نهاوند از توزیع 15هزار ماسک در شهرستان خبر داد و گفت: تهیه ، تولید و توزیع ماسک ها ادامه خواهد داشت و با محوریت پایگاه ها و مساجد سطح شهرستان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در تشریح آخرین اقدامات و فعالیت گروه جهادی بقیة‌الله(عج) نهاوند گفت: فعالیت عمده این گروه جهادی با شروع بیماری کرونا در راستای تهیه و تولید ماسک زیر نظر شبکه بهداشت و درمان نهاوند قرار گرفت.

مختاری اظهار داشت: در مرحله اول قرار شد که تعداد ۸۰ هزار ماسک تولید کنند که تا کنون بالغ بر ۲۰  هزار عدد ماسک  قابل شستشو تولید شده و توسط پایگاه‌های مقاومت و مساجد در بین مردم و همشهریان گرامی در سطح شهر و روستا  توزیع شده است.

وی افزود: در مرحله دوم این گروه جهادی اقدام به تامین و واردات یکصد هزار ماسک یکبار مصرف نمود و ظرف روز های گذشته ۱۵ هزار عدد از این ماسک ها را توزیع و در اختیار عموم مردم قرار  داد.

 مختاری در ادامه بیان کرد: تهیه ، تولید و توزیع ماسک ها ادامه خواهد داشت و با محوریت پایگاه ها و مساجد سطح شهرستان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همانطور که همشهریان عزیز اطلاع دارند  اقدامات این گروه جهادی به صورت خودجوش و از محل کمک های مردمی و خیرین است.  لذا به منظور تداوم و ادامه فعالیت کارگاه‌ها و تولید ماسک ، قیمت مصوب هر ۳ عدد ماسک یکبارمصرف  دو هزار تومان و هر بسته ۱۵ تایی ، ده هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: مجموعه سپاه و بسیج شهرستان با تمام ظرفیت و امکانات در کنار سایر نهادهای مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا تا ریشه کن شدن کامل این بیماری در صحنه خواهد ماند.

 

دیدگاه شما