تازه های سایت

کد مطلب: 41032
14. فروردين 1399 - 16:02
در پی عروج ملکوتی سردار جانباز و فرمانده دلاور حاج میرزا محمد سلگی ،سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان درپیامی عروج شهادت گونه این فرمانده دلاور را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در پی عروج ملکوتی سردار جانباز و فرمانده دلاور حاج میرزا محمد سلگی، سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان درپیامی عروج شهادت گونه این فرمانده دلاور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سلام‌علیکم

خبر  عروج ملکوتی سردار سرافراز سردار جانباز و فرمانده دلاور حاج میرزا محمد سلگی موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار ملت انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

یقیناً حضور، تلاش و مجاهدت‌های آن جانباز و خادم‌الحسین (ع) در دوران هشت سال حماسه و ایثار، حراست و پاسداری از میهن اسلامی در برابر تهاجم استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در کارنامه اعمال وی ثبت و ضبط و در نزد پروردگار صاحب ذوالجلال محفوظ و مأجور است.

اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

بر اساس این گزارش، سردار میرزا محمد سلگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد، که مقام معظم رهبری به ایشان لقب شهید زنده داده بودند، صبح امروز پنجشنبه به شهادت رسید.

سردار میرزا محمد سلگی، راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» پس از تحمل سال‌ها درد از جراحت شیمیایی به درجه رفیع شهادت رسید.

سردار میرزا محمد سلگی فرمانده گردان ۱۵۶ حضرت ابوالفضل (ع) نهاوند و مسئول ستاد لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) در عملیات مرصاد بود که در عملیات والفجر ۵ مجروح شد.

وی به علت عوارض ناشی از استنشاق گاز‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس و جراحات جانبازی چند روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی همدان بستری بود که صبح امروز به یاران شهیدش پیوست.

دیدگاه شما