تازه های سایت

کد مطلب: 41011
14. فروردين 1399 - 8:41
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: طی دو روز گذشته و امروز نیز تعدادی از خیرین مجموعا بیش از ۱۶۰ میلیون ریال برای خرید لباس و ماسک و دیگر تجهیزات حفاظتی در اختیار شبکه بهداشت قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در نهاوند اظهار کرد: به منظور تجلیل از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کرونا در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان ۵۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی جمعا به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از سوی یکی از خیرین شهرستان توزیع شد.

وی افزود: خانواده مرحوم داریوش جهانیان به منظور تجلیل از فداکاری کادر درمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان این تعداد کارت را به کادر درمانی بیمارستان اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: علاوه بر این طی دو روز گذشته و امروز نیز تعدادی دیگر از خیرین مجموعا بیش از ۱۶۰ میلیون ریال برای خرید لباس و ماسک و دیگر تجهیزات حفاظتی در اختیار شبکه بهداشت قرار دادند.

وی افزود: نورعلی عبدالملکی با مبلغ ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، زهرا ملکی، معصومه ملکی و فاطمه ملکی هر کدام با مبلغ ۱۰ میلیون ریال، عبدالعلی سلگی با ۱۵ میلیون ریال و حاج یوسف خزایی با ۵۰ میلیون ریال بخشی از ملزومات و تجهیزات درمانی را برای مقابله با بیماری کرونا تهیه کردند.

دارابی اضافه کرد: تاکنون از سوی خیرین نهاوند نزدیک به ۲ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات حفاظتی به شبکه بهداشت و یا بیمارستان نهاوند اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه حفاظت و سلامت کادر درمان در گرو تجهیزات لازم پزشکی است اضافه کرد: کادر درمانی در شرایط کنونی از هیچ کوششی برای درمان بیماران دریغ نمی‌کنند لذا برای تامین سلامتی آنها نیاز به لباس و تجهیزات روز است که برای تامین آن همکاری خیرین امری ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما