تازه های سایت

کد مطلب: 40996
12. فروردين 1399 - 11:08
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف 2 و نیم کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 نفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: پلیس شهرستان به صورت مستمر موضوع برخورد قاطع با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا طرح های انتظامی و عملیاتی لازم تدوین که این طرح ها با به کارگیری امکانات و ظرفیت های سازمانی توسط یگان های انتظامی علی الخصوص توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اجرایی می گردد.

وی در ادامه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری اقدامات فنی و قانونی دو نفر متهم با هویت معلوم که در یکی از مناطق شهرستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی کرد.

ساکی همچنین تصریح کرد: در این خصوص تیم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی فنی از محل فعالیت آنان مقدار تقریبی 2 و نیم کیلوگرم تریاک و مشتقات آن را کشف و دو نفر متهم در اینخصوص دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی ارجاع داده شده است به شهروندان محترم توصیه کرد که می توانند از طریق تلفن تماس 110 هرگونه فعالیت های مشابه در نقاط محتلف شهر و محلات را به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه شما