تازه های سایت

کد مطلب: 40993
12. فروردين 1399 - 11:01
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ستاد مردمی مقابله با کرونا به عنوان نیروی کمکی ستاد دولتی است، گفت: در شهرستان نهاوند نیز مکانی در روبروی مصلی در نظر گرفته شده و این ستاد در این مکان مستقر شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه هماهنگی ستاد مردمی مبارزه با کرونا اظهار داشت: تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا بنا به درخواست نماینده‌ ولی فقیه در استان همدان به منظور مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ستاد مردمی مقابله با کرونا به عنوان نیروی کمکی ستاد دولتی است، افزود: در شهرستان نهاوند نیز مکانی در روبروی مصلی در نظر گرفته شده و این ستاد در این مکان مستقر شده است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: هدف اصلی تشکیل این ستاد، کمک همه‌ جانبه به ستاد مرکزی شهرستان بوده که در فرمانداری مستقر است .

وی با اشاره به اینکه ستاد مرکزی ابزار و ملزومات لازم را برای این ستاد مردمی محیا کند، افزود: اساس کار این ستاد مردمی مساجد و پایگاه‌های مقاومت است زیرا در همه مناطق و روستا ها حضور دارند.

مغیثی با بیان اینکه فعالیت این ستاد مستقیما زیر نظر پایگاه‌های بسیج و سپاه ناحیه نهاوند خواهد بود، اظهار داشت: به زودی شماره حسابی متمرکز تحت اشراف کمیته امداد به نام ستاد مردمی مبارزه با کرونا به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما