تازه های سایت

کد مطلب: 40902
4. فروردين 1399 - 10:31
با حضور فرماندار نهاوند جلسه ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد و در این جلسه بر خروج خودروهای غیر بومی از شهرستان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلسه ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار نهاوند و با حضور تعدادی از دستگاه های شهرستان از جمله سپاه، شهرداری، شبکه بهداشت، ناجا، صمت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و نمایندگان دو گروه مردم نهاد برگزار شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: مدیران نسبت به اجرای مصوبات این ستاد باید حساسیت داشته باشند.

وی اظهار داشت: هماهنگی و هم‌پوشانی بین گروه‌های مردمی با دستگاه‌های دولتی برای‌مقابله با کرونا ضروری است.

فرماندار نهاوند افزود: تقسیم کار بین دستگاههای دولتی برای پوشش کامل ضدعفونی معابر و اماکن شهر به صورت ۲۴ ساعته باید انجام شود.

ناصری با اشاره به حضور میهمانان در نهاوند گفت: از این میهمانان عزیز درخواست داریم برای اینکه شادی فرارسیدن عید به غم تبدیل نشود هرچه زودتر نهاوند را ترک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سختی که کادر درمانی و پرستاران دارند حضور خودروهای غیربومی باعث اضافه شدن بار کار بر دوش این عزیزان است.

فرماندار نهاوند افزود: باید با نظارت شبکه بهداشت و درمان نسبت ترکیب و چگونگی استفاده از گند زداها و محلول ها انجام شود و شهرداری به عنوان مرکز توزیع محلول و تجهیزات و ماشین آلات گندزدایی در نظر گرفته شد.

وی عنوان کرد: در صورت اعلام نیاز دستگاه‌ها برای نفر و ماسک، بسیج پشتیبانی و هماهنگی لازم با گروه‌های مردمی بسیج را انجام می‌دهد.

ناصری با اشاره به لزوم ضدعفونی معابر گفت: مقرر شده است که معابر اصلی شهر توسط موسسه علیمرادیان و ورودی‌های سه گانه شهر توسط موسسه مردمی دستان سبز تأمین نیرو و ضدعفونی شود.

وی بیان داشت: طبق اعلام ستاد استانی تمامی واحدهای صنفی و بازار شهرستان به جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت ها، خواربارفروشی ها و فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی تا اطلاع بعدی تعطیل است و با متخلفان برخورد میشود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما