تازه های سایت

کد مطلب: 40901
3. فروردين 1399 - 15:06
فرماندار، فرمانده سپاه، مدیرشبکه بهداشت و درمان ،معاون فرماندار و سایر مسئولین شهرستان از نقاهتگاههای شهرستان با ظرفیت ۳۰۰تخت بستری بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نقاهتگاه بیماران مبتلا به ویروس کووید۱۹در چندین مرکز در نهاوند راه اندازی شده است.

دارابی مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند در این رابطه گفت: بیمارانی که در بیمارستان در حال بهبودی نسبی هستند در صورت ضرورت و رضایت بیمار به این مرکز منتقل و پس از گذراندن دوران نقاهت به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

همچنین ناصری فرماندارنهاوند، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از مراکز نقاهتگاهی شهرستان بازدید کردند.

ناصری فرماندار نهاوند گفت: نقاهتگاه هزار تخت خوابی نهاوند در هشت نقطه شهرستان که پانصد تخت آن آماده و برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا به همت سپاه ناحیه نهاوند و سایر دستگاه های شهرستان آماده و برای استفاده تحویل علوم پزشکی همدان شد.

وی افزود: تجهیزات و امکانات مورد نیاز نقاهتگاه شامل: آسایشگاه ، سالن احیا ، اتاق پزشک، داروخانه ، روانشناس و مددکاری ، غربالگری ، سرویس بهداشتی ، حمام و...  تامین شده و مشکلی در پذیرش و ارائه خدمات وجود ندارد.

ناصری به اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی پزشکی توسط  مردم اشاره کرد و گفت: مردم به رعایت نکات بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا توجه ویژه‌ای داشته باشند و در ایام تعطیلات در خانه بمانند و دید و بازدید را به زمان شکست کرونا موکول کنند.

دیدگاه شما