تازه های سایت

کد مطلب: 40895
3. فروردين 1399 - 12:33
امام جمعه شهرستان نهاوند:
جهش تولید مکمل رونق تولید است
امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: برای مقابله با تحریم‌های آمریکا باید اقتصاد را قوی کنیم و با جهش تولید که مکمل و تداوم بخش رونق تولید است بتوانیم در همه زمینه‌ها خودکفا باشیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، در خصوص نام‌گذاری سال از طرف مقام معظم رهبری با عنوان “جهش تولید ” گفت: نام‌گذاری سال‌ها نقشه راه حرکت عمومی کشور است و همه مردم و مسئولان برای تحقق این شعار باید تلاش کنند.

وی اظهار داشت: امروز مهم‌ترین مسئله کشور ما مسئله اقتصاد است و برای مبارزه و مقابله با تحریم‌های ظالمانه امریکا تنها راه‌حل، رونق تولید و جهش تولید است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته رونق تولید و امسال هم جهش تولید را عنوان کردند به این معنا که باید در همه زمینه‌ها به‌خصوص در زمینه‌های مختلف اقتصاد و تولید پیشرفت کنیم.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه همه باید به نام‌گذاری سال‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: جهش تولید مکمل و تداوم شعار رونق تولید است به این معنی که مسیر رونق تولید باید با حرکتی سریع‌تر ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی باید همواره روبه‌پیشرفت حرکت کند و هرروز بهتر از روز گذشته باشد که در این مسیر همه باید همراه باشیم.

امام جمعه نهاوند گفت: رونق و جهش تولید در بخش‌های مختلف باعث ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی می‌شود که در این راه باید به نیروهای درونی توجه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مغیثی اظهار داشت: مردم و مسئولان و برنامه‌ریزان به این شعار توجه کنند و به امید خدا با تحقق آن عملاً شاهد جهش و رونق تولید باشیم.

وی بابیان اینکه دشمنان از دشمنی با ما دست نخواهند کشید، اظهار داشت: بنابراین باید به‌جایی برسیم که در هیچ زمینه‌ای دستمان زیر سنگ دشمنان نباشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما