تازه های سایت

کد مطلب: 40858
27. اسفند 1398 - 8:54
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: تعدادی از خیران نهاوندی برای تهیه ملزومات پزشکی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت و درمان نهاوند اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مؤمنعلی دارابی اظهار کرد: از آنجا که درمان کرونا به ملزومات پزشکی با هزینه بالا نیازمند است و کمبود آن احساس می‌شود، چهار تن از خیرین شهرستان با اهدای مبلغ ۱۰ میلیون تومان بخشی از این کمبودها را جبران کردند.

 وی به اسامی خیران و مبالغ اهدایی اشاره کرد و افزود: وحید خزایی عضو شورای شهر نهاوند ۴۰ میلیون ریال، دکتر ترکاشوند، دکتر نوروزی و دکتر متین هر کدام مبلغ ۲۰ میلیون ریال برای تهیه وسایل مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با تأکید بر اینکه پیش از این نیز یکی دیگر از خیرین شهرستان مبلغ ۶۲۰ میلیون ریال برای این امر اختصاص داده بود تصریح کرد: کادر درمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان از ابتدای شیوع این بیماری با فداکاری به درمان بیماران پرداخته‌اند و در این راه خدمات زیادی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام آمار بیماران کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی متاسفانه تعداد مبتلایان ما رو به افزایش بوده و پس از همدان با ۱۹ بیمار کرونایی در جایگاه دوم قرار داریم.

دارابی ضمن اینکه از مردم نهاوند درخواست کرد در خانه بمانند و تنها بنا به ضرورت از منزل خارج شوند خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز عده‌ای خطر کرونا را جدی نگرفته‌اند و همچنان شاهد خیابان‌های پرازدحام و ترددهای غیرضروری مردم هستیم که این مساله پیام خوبی برای سلامتی آنان در آینده ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما