تازه های سایت

کد مطلب: 40796
21. اسفند 1398 - 8:54
ولورهمپتون قصد دارد با رقمی هنگفت برای خرید خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  باشگاه ولورهمپتون در حال برنامه ریزی برای خرید خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی و عموما نیمکت نشین رئال مادرید است. اخبار منتشر شده در اسپانیا در نشریه ال دسمارکه حاکی از آن است که این باشگاه میانه جدولی ممکن است برای توافق با رئال مادرید حتی تا رقم هنگفت 71 میلیون پوند نیز هزینه کند.

ولورهمپتون در سال های اخیر زیر نظر نونو اسپورتیو تبدیل به تیمی موفق و قابل احترام در لیگ برتر شده و بارها موفق به غلبه بر تیم های بزرگ فوتبال جزیره شده است. گران ترین خرید تاریخ این باشگاه پرداخت 32 میلیون پوند برای خیمنز بوده و در صورت انتقال 71 میلیون پوندی خامس، این رکورد به شدت ارتقا پیدا خواهد کرد. باشگاه ولوز ارتباط خوبی با ژرژ مندس، مدیر برنامه خامس داشته و می خواهد از این رابطه برای خرید خامس بهره گیرد.

خامس در تابستان هم تا آستانه جدایی از رئال مادرید پیش رفت، اما عدم موفقیت این باشگاه در جذب بازیکنان مورد نظر باعث ماندن او در مادرید شد. خامس در این فصل فقط 13 بازی در تمام رقابت ها انجام داده است، یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کرده است. به نظر می رسد زین الدین زیدان تمایل چندانی به حفظ این هافبک کلمبیایی برای فصل بعد نداشته و شاید لیگ برتر مقصد خامس باشد.

منبع: ورزش سه

دیدگاه شما