تازه های سایت

کد مطلب: 40701
13. اسفند 1398 - 16:46
سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در جلسه ای از قبل اعلام نشده و بدون حضور رسانه ها معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عصر امروز در یک جلسه تکریم و معارفه ناگهانی با حضور مسئولان استانی اداره کل آموزش و پرورش استان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش نهاوند معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه با حضور نانکلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل، سهرابی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل، رحیمی رئیس اداره حراست اداره کل و اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش نهاوند انجام شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی محمد پورداود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خانم نسرین ساکی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش نهاوند با حفظ سمت، به عنوان سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان منصوب و از زحمات علیرضا غلامی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

مراسم تودیع و معارفه به صورت ناگهانی و بدون حضور رسانه ها برگزار شد و خبرها از بازنشستگی غلامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان حکایت دارد.

 در حکم محمد پورداود خطاب به ساکی آمده است: نظر به مراتب تعهد،شایستگی و تجربیات ارزشمند سرکار عالی در امور آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نهاوند منصوب می شوید. 

  امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروری از رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سیاست های رییس جمهور محترم در دولت تدبیر و امید و مقام عالی وزرات در انجام امور محوله موفق باشید.

دیدگاه شما