تازه های سایت

کد مطلب: 40532
27. بهمن 1398 - 9:10
فرماندار نهاوند از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تعداد 147 شعبه اخذ رأی در روز دوم اسفندماه در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: همه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان نهاوند انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: دوره‌های آموزشی برای عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی برگزارشده است و شرح وظایف و تقسیم‌بندی کارها انجام‌شده و انشاالله انتخابات به بهترین شکل برگزارشده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به شور انتخاباتی در سطح شهرستان افزود: از زمان شروع تبلیغات شورونشاط انتخاباتی در شهر و روستاهای نهاوند ایجادشده است و این هیجان نشان‌دهنده آمادگی مردم نهاوند برای حضور پرشور در انتخابات است.

ناصری ادامه داد: مردم نهاوند در روز دوم اسفندماه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در انتخابات حضوری حماسی خواهند داشت و بار دیگر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را ناامید می‌کنند.

وی بابیان توطئه‌های دشمنان برای حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات گفت: چندین دهه است که همه سعی دشمنان در برگزاری کمرنگ انتخابات است ولی به برکت حضور مردم در این دوره نیز دشمنان مأیوس می‌شوند.

فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برای انتخابات امسال در شهرستان نهاوند 147 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی تدارک دیده‌شده است.

وی ادامه داد: بیش از 3 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی، تدارکات و سایر عوامل در برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی مشارکت می‌کند.

ناصری گفت: امسال در شهرستان نهاوند حدود 5 هزار رأی اولی داریم که با رسیدن به سن قانونی می‌توانند در تعیین سرنوشت خودشان مشارکت کنند.

وی در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: مردم مؤمن و عزیز نهاوند در انتخابات روز دوم اسفندماه با حضور پرشور و حماسی خود برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار مردم این دیار ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما