تازه های سایت

کد مطلب: 40504
25. بهمن 1398 - 10:31
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در یادواره شهدای روستای شهرک سلگی نهاوند
راهبرد آمریکایی ها در منطقه فروپاشیده است
سردار مظاهر مجیدی گفت:راهبرد آمریکایی ها در منطقه از هم فرو پاشیده شده است و امروز محور مقاومت در منطقه نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در یادواره ۲۰ شهید سرافراز روستای “شهرک سلگی” نهاوند گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و شهدای سرافراز نهاوند در دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند.

وی اظهار داشت: در دوران رژیم ستمشاهی آمریکایی ها و خارجی ها برای کشور تصمیم می‌گرفتند و کشور کاملا وابسته بود.

مجیدی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی کشور را از وابستگی نحات داد و باعث اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: بعد از شروع جنگ تحمیلی دشمنان همه سعی خود را برای نابودی انقلاب انجام دادند ولی فرزندان شجاع و با ایمان این سرزمین اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی گفت: بعد از جنگ در سال های اخیر دشمنان با انواع ترفندها سعی در توقف حرکت انقلاب اسلامی داشتند و داعش را به وجود اوردند و تجهیز کردند.

مجیدی افزود: در حالی که همه دشمنان به داعش کمک می کردند ولی با درایت سرداران عزیزی مانند شهید همدانی و حاج قاسم دلاور و با رشادت رزمندگان محور مقاومت داعش نابود شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: راهبرد آمریکایی ها در منطقه از هم فرو پاشیده شده است و امروز محور مقاومت در منطقه نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

سردار مجیدی گفت: دشمنان که از محور مقاومت و فرمانده شجاع این‌ محور حاج قاسم سلیمانی ضربه خورده بودند به شکلی ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به موشک باران پایگاه عین الاسد افزود: سیلی اول به آمریکایی ها زده شد و با وجود همه تجهیزات و سامانه هایی که این پایگاه داشت ولی موشک های فرزندان شما در سپاه بر سر آمریکایی ها فرود آمد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: دشمنان در مذاکرات به دنبال از بین بردن توان موشکی و دفاعی کشور بودند تا ایران اسلامی را تضعیف کنند.

مجیدی با بیان اینکه باید در مقابل دشمنان مقاومت کنیم، گفت: هرکجا با قدرت و مقاومت در مقابل دشمن قرار گرفتیم دشمن عقب نشینی کرد و این راهبرد باید ادامه یابد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود انتخابات در سرنوشت کشور تاثیر گذار و مایه اقتدار نظام است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: رای دادن و تعیین سرنوشت خودمان بسیار مهم است که این سرنوشت با حضور حداکثری و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای امکان پذیر است.

وی افزود: رفتن مردم پای صندوق رای امروز بسیار اثر گذار است و باید افرادی انقلابی، ولایتمدار، مومن، دارای روحیه جهادی و عدالت خواه باشد و تفکرش نزدیک به شهدا و حاج قاسم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما