تازه های سایت

کد مطلب: 40491
24. بهمن 1398 - 7:28
فرماندار نهاوند گفت: مردم در انتخابات يكي از بي‌نظيرترين حماسه‌هاي مردمي را خلق خواهند كرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ،تثبيت و تقويت انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نشست مشترک هیات اجرایی،هیات نظارت و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات ، به ریاست ناصری فرماندار ورئیس مرکز حوزه انتخابیه نهاوند با توجه به در پیش بودن تبلیغات نامزدها و در راستای مقدمات برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به شعار انتخابات امسال «انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی» گفت: اصل بی طرفی، اجرای قانون انتخابات، فراهم سازی زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، از وظایف اصلی مجریان برگزاری انتخابات است.

ناصری گفت: ملت بزرگ ایران و مردم همیشه در صحنه نهاوند با حضور گسترده خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام مکتب شهید حاج قاسم را به جهان منعکس می کنندوبا  شکوه تر از سالهای گذشته به صحنه می آیند و با مشارکت بالا حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای ارزشمند امام(ره) ،رهبری معظم و شهدای گلگون کفن به منصه ظهورخواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: اینک درسرآغازگام دوم انقلاب در حالی به استقبال انتخابات می‌رویم که بار دیگرحضور حماسی و سرشار از شور جای جای شهرستان قهرمان خیز نهاوند، تابلویی زیبا از رشادت،مردانگی،غیرت و اتحاد را به نمایش خواهد گذاشت و يكي از بي‌نظيرترين حماسه‌هاي مردمي را خلق خواهند كرد و یقینا این وحدت و یکپارچگی نشانگر حفظ،تثبيت و تقويت انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیداها از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه تا ساعت ۸ صبح اول اسفندماه مجاز به تبلیغات رسمی خواهند بود، یادآور شد: شهرستان نهاوند دارای ۱۷۸هزارو ۷۸۷نفر جمعیت است که از این تعداد حدود ۵۰۰۰ نفر رای اولی هستند.

وی تصریح کرد: بستر انتخابات در شهرستان فراهم شده و در قالب کمیته های ۱۲گانه بستر انتخابات در حال انجام است.

ناصری با بیان اینکه در شهرستان نهاوند 18 داوطلب رقابت خواهند کرد، یادآور شد: برای انتخابات این شهرستان تعداد ۱۴۷ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد، ۱۲شعبه بخش گیان،۱۲شعبه به بخش زرین دشت برزول،۳۲شعبه بخش خزل فیروزان،۹۱ شعبه به بخش نهاوند و مرکزی اختصاص دارد که از این تعداد شعبه های اخذ رأی ۹۳شعبه ثابت و ۵۴شعبه سیار است.

وی با بیان اینکه چسباندن عکس های تبلیغاتی داوطلبان بر روی دیوارهای شهر ممنوع خواهد بود، تأکید کرد: عکس های داوطلبان تنها باید در محل های اعلام و مشخص شده چسبانده شود در غیر این صورت عکس های تبلیغاتی غیر از محل های مشخص شده امحا می شوند.

وی با تأکید بر اینکه براساس ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی کاندیداها چه به صورت خودرویی و چه انسانی در سطح شهر و روستا و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی غیرقانونی و ممنوع است، گفت: براساس اصل ۲۷ قانون اساسی، برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات نیز تنها با مجوز وزارت کشور بوده و هرگونه اقدامی غیر از این خلاف قانون خواهد بود.

دیدگاه شما