تازه های سایت

کد مطلب: 40474
23. بهمن 1398 - 8:39
بارش برف و کولاک و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی نهاوند باعث ایجاد چند حادثه ازجمله بسته شدن 15 ساعته محور نهاوند به بروجرد و گرفتار شدن 7 خودرو در گردنه گاماسیاب شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، براثر بارش برف و کولاک و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند چندین حادثه به وجود آمد که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

واژگونی دو تانکر حامل بنزین در محور پرتردد نهاوند به بروجرد باعث انسداد 15 ساعته این مسیر شد.

در این حادثه دو تانکر حامل بنزین به علت لغزنده بودن مسیر واژگون شدند و پس از ساعت‌ها با تلاش عوامل راهداری وامدادی و حضور کارشناسان شرکت نفت همدان و خالی کردن بنزین این تانکرها مسیر بازگشایی شد.

وحید صفدری رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند در این مورد گفت: شب گذشته دو تریلی حامل بنزین در جاده نهاوند به بروجرد واژگون شدند که با تلاش نیروهای راهداری این محور بازگشایی شد.

وی با اشاره به باز بودن محورهای نهاوند افزود: 30 دستگاه خودروی برف‌روب و نمک‌پاش در محورهای شهرستان نهاوند حضور دارند.

صفدری اظهار داشت: در شهرستان نهاوند 510 کیلومتر راه داریم و همه راه‌های اصلی و فرعی و روستایی باز هستند و تردد در آن‌ها در جریان است.

در حادثه دیگری در محور روستای فارسبان نهاوند یک خودرو واژگون شد که خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت.

عباس ترکاشوند مسئول روابط عمومی هلال‌احمر نهاوند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: براثر لغزندگی جاده‌های شهرستان یک دستگاه کامیون حامل سوخت با سواری پژو برخورد کرد وامداد رسانی و اعزام مصدومان به بیمارستان توسط پایگاه امدادی شهید خدارحمی روستای "قلعه قباد " انجام شد.

وی به یک حادثه دیگر اشاره کرد و افزود: براثر برخورد یک دستگاه سمند و نیسان در محور نهاوند به فیروزان دو نفر مصدوم شدند که حادثه دیدگان توسط امدادگران پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان به بیمارستان آیت‌الله قدوسی نهاوند اعزام شدند.

ترکاشوند افزود: همچنین به علت کولاک شدید 7 خودرو در محور نهاوند به نورآباد در گردنه گاماسیاب گرفتارشده بودند که با تلاش نجات گران پایگاه امدادی هلال‌احمر سرنشینان این خودروها اسکان یافتند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما