تازه های سایت

کد مطلب: 40470
22. بهمن 1398 - 12:46
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان نهاوند باوجود هوای سرد و برفی با حضور پرشور مردم برگزار شد و امام‌جمعه و فرماندار نهاوند در جمع راهپیمایان سخنرانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان گفت: باوجود هوای سرد و بارش برف مردم ولایتمدار ایران اسلامی نشان دادند به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جبهه جدیدی در دنیا ایجاد کرد و کاخ مستکبران را به لرزه درآورد و ایران را از وابستگی رها کرد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به دشمنی‌ها برعلیه انقلاب افزود: از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب دشمنی‌ها برعلیه کشور آغاز شد و یک روز صدام را به جان انقلاب انداختند و یک روز تجزیه‌طلب‌ها و منافقین را مسلح کردند و به جان مردم کوچه و بازار انداختند.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از جنگ با انواع تحریم‌ها و تهدیدها سعی در متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی داشتند و فتنه‌های 78 و 88 و 96 و 98 را برعلیه کشور ایجاد کردند.

مغیثی گفت: باوجوداین همه دشمنی و تحریم و فتنه و ایجاد مشکل ولی به برکت حضور مردم درصحنه و هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مسیر پرافتخار حرکت انقلاب اسلامی باقدرت و عزت ادامه دارد.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا بااقتدار است، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به مرحله‌ای از قدرت رسیده است که جواب هر تهدیدی را باقدرت می‌دهد و دشمنان جرئت تعرض به کشور را ندارند که این اقتدار به برکت خون مطهر شهدای این عرصه و شهدای سرافرازی چون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی در پایان گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی امسال باعث ناامیدی دشمنان و شکست نقشه‌های آن‌ها است.

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال بسیار تماشایی و باشکوه برگزار شد و نمادی از وحدت و انسجام انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: مردم عزیز کشورمان نشان دادند هر جا به حضورشان نیاز باشد باافتخار و اقتدار حضور می‌یابند و پایبند انقلاب اسلامی هستند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: حضور در راهپیمایی امسال نشان داد باوجود همه توطئه و دشمنی‌ها ولی مردم در هوای سرد و برفی هم برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی به میدان می‌آیند.

 وی با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: حضور پرشور در راهپیمایی و پس‌ازآن حضور گسترده در انتخابات دوم اسفندماه تکمیل‌کننده حماسه مردم قهرمان ایران اسلامی است.

ناصری افزود: همه اقدامات برای برگزاری انتخابات در نهاوند انجام‌شده است و وظیفه همه ما اجرای انتخاباتی حداکثری و سالم است.

در پایان سخنرانی بیانیه پایانی راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد و با فریادهای الله‌اکبر حاضران بندهای این قطع‌نامه تأیید شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما