تازه های سایت

کد مطلب: 40464
21. بهمن 1398 - 10:31
مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مراسم باشکوه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با راهپیمایی مردم مؤمن در شهر نهاوند و بخش‌های گیان، مرکزی، زرین‌دشت و خزل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌ الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: دشمنان انقلاب اسلامی 4 دهه است که با انواع توطئه‌ها سعی در ناامید کردن مردم‌دارند ولی همیشه با حضور مردم درصحنه، دشمنان در پیاده‌سازی نقشه‌هایشان ناکام شدند.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های مهم و فراوان در عرصه‌های مختلف باعث شده است دشمنان از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کنند که با هوشیاری مردم موفق نشده‌اند.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: همیشه حضور پرشور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد وحدت و اقتدار نظام مقدس اسلامی‌شده است.

محبی گفت: امروز ایران اسلامی باوجود همه دشمنی‌ها و تحریم‌ها و جنگ‌های نیابتی و ایجاد مشکلات توسط دشمنان ولی به برکت خون مطهر شهدا و حضور مردم درصحنه در دنیا عزتمند و بااقتدار است.

وی ادامه داد: راه‌حل عبور از همه مشکلات و سختی‌های این 40 ساله اطاعت مردم از امام خمینی (ره) و پس از ایشان اطاعت از مقام معظم رهبری است که با درایت، آگاهی و شجاعت مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را تداوم بخشیدند.

مدیر تبلیغات اسلامی بابیان اینکه امروز نیز برای عبور از بحران‌ها و مشکلات باید گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، اظهار داشت: مردم مؤمن ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال به‌فرمان رهبر انقلاب لبیک می‌گویند و بار دیگر اتحاد خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان نهاوند نیز فردا از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد شهید حیدری مراسم پرشور راهپیمایی 22 بهمن را شروع می‌کنند و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

محبی با اشاره به مسیر راهپیمایی نهاوند گفت: پس از عبور از خیابان ابوذر، میدان شریعتی، خیابان پیروزی راهپیمایان در میدان امام خمینی (ره) تجمع خواهند کرد و برنامه‌ها ادامه می‌یابد.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی مراسم در همان میدان امام خمینی (ره) خاتمه می‌باید و در صورت بارش برف مراسم سخنرانی و قرائت بیانیه پایانی در مصلا نماز جمعه که در کنار این میدان قرار دارد برگزار می‌شود.

 وی اظهار داشت: علاوه بر شهر نهاوند در بخش‌های گیان، مرکزی، زرین‌دشت و خزل نیز مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن برگزار می‌شود و همچنین در دهستان‌ها و روستاهای بزرگ شهرستان نیز مراسم راهپیمایی برگزار می‌شود.

محبی در پایان گفت: سخنران مراسم شهر نهاوند حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه و ناصری فرماندار شهرستان نهاوند خواهند بود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما