تازه های سایت

کد مطلب: 40455
21. بهمن 1398 - 7:45
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از کشف بیش از 2200 کیلوگرم مایع دستشویی و ظرف‌شویی غیرمجاز و پلمپ یک کارگاه تولید این محصولات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر تولید مواد شوینده به‌صورت غیرقانونی دریکی از مناطق نهاوند بازرسان شبکه بهداشت به این مکان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این کارگاه غیرمجاز تولید مایع دستشویی و ظرف‌شویی در حدود 10 کیلومتری جاده نهاوند قرار دارد که به‌صورت غیرمجاز و کاملاً غیربهداشتی اقدام به تولید مایع دستشویی و ظرف‌شویی می‌کرد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به بازرسی از این مکان افزود: توسط بازرسان نظارت بر مواد غذایی و آرایش بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اماکن نیروی انتظامی این مکان غیرمجاز کشف و پلمپ شد.

دارابی گفت: این کارگاه با استفاده از مواد اولیه کاملاً غیربهداشتی، شیمیایی و غیراستاندارد اقدام به تولید مواد شوینده می‌کرد.

وی ادامه داد: این کارگاه فاقد هرگونه مجوز فعالیت از اداره استاندارد، صنعت و معدن و نیز دانشگاه علوم پزشکی بوده است به همین دلیل پلمپ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: پس از بازرسی‌ها از این کارگاه 132 گالن 10 کیلوگرمی مواد شوینده، 3 بشکه 160 کیلوگرمی محلول، 2 بشکه 200 کیلوگرمی اسیدسولفوریک و 4 گالن اسانس و نمک صنعتی و دیگر مواد غیر مجاز کشف شد.

دارابی بابیان اینکه در بحث سلامت شهروندان باکسی تعارف نداریم، گفت: درمجموع از این کارگاه بیش از 2200 کیلوگرم انواع مواد کشف‌شده کاملاً غیربهداشتی و غیرمجاز تولیدشده کشف‌شده است.

وی ادامه داد: این مکان با دستور قضایی و با حضور نیروی انتظامی پلمپ و مسئول این کارگاه نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در پایان گفت: کارشناسان و بازرسان این اداره برای خدمت‌رسانی به مردم آماده هستند و از همشهریان درخواست داریم که مواردی را که مربوط به‌سلامت همشهریان است به این اداره اطلاع دهند.

 

دیدگاه شما