تازه های سایت

کد مطلب: 40442
20. بهمن 1398 - 8:54
امام جمعه نهاوند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از آن حضور حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دهه فجر امسال با سال های گذشته متفاوت است چرا که اولین دهه فجر در گام دوم انقلاب و مقارن با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را خنثی می کند و باعث تقویت اقتدار کشور می شود.

امام جمعه نهاوند با مهم خواندن حضور مردم در صحنه، گفت: حضور در راهپیمایی و پس از آن حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم و در دفع توطئه های دشمنان موثر است.

مغیثی بیان داشت: وحدت و مقاومت پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است و حضور پرشور مردم لبیک به فرمان ولایت است.

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: در دهه فجر برنامه های خوبی در شهرستان اجرا شد و چندین طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی اظهار داشت: حسن ختام این برنامه ها برگزاری باشکوه و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سپس انتخابات است.

فرماندار نهاوند با دعوت از مردم نهاوند برای حضور در راهپیمایی و انتخابات، افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند ماه دو حماسه ماندگار خلق می کند.

ناصری گفت: راه سردار سلیمانی با قدرت و اقتدار ادامه می یابد و مردم با حضور خود در روزهای آینده این موضوع را نشان می دهند.

فرماندار نهاوند با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای برگزاری پرشور راهپیمایی، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جوانان شروع شود و در میدان امام خمینی(ره) خاتمه می یابد.

ناصری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یکی از مهمترین مناسبت های کشور و انقلاب است که با حضور پر شور مردم به یک حماسه بزرگ دیگر تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر نهاوند در بخش های ۴ گانه و روستاهای بزرگ و دهستانهای شهرستان نیز راهپیمایی برگزار میشود.

سخنران های مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر نهاوند فرماندار و امام جمعه خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما