تازه های سایت

کد مطلب: 40423
18. بهمن 1398 - 10:01
امام جمعه نهاوندگفت: خانواده شهید قیطاسی برای انقلاب جهان فشانی کردند و ما همه مدیون این خانواده انقلابی و ارزشمند و همچنین خانواده شهدا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در یادواره برادران شهیدان قیطاسی در کانون شهید باهنر نهاوند گفت: خانواده شهید قیطاسی با تقدیم دو شهید و یک جانباز شیمیایی برای انقلاب جهان فشانی کردند و ما همه مدیون این خانواده انقلابی و ارزشمند هستیم.

او افزود: مادر شهیدان قیطاسی که ۳فرزند شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده نمونه‌ای از مادران تربیت شده مکتب حضرت زهرا و زینب سلام الله علی‌ها است که همیشه می‌گوید هر وقت کشور نیاز حمایت باشد ۳فرزند دیگرم که یکی از آن‌ها جانباز است آمده نبرد با دشمنان هستند.

مغیثی بیان کرد: من از نزدیک و سال‌ها شاهد مراقبت این مادر فداکار و دلسوز از فرزند شهیدش علی محمد قیطاسی که جانباز شیمیایی بود و بعد از چند سال شهید شد بودم و بار‌ها در بیمارستان و منزل به عیادت آن‌ها رفتم.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: این مادر شهید ۲۷ سال چشم به در نظاره فرزند شهیدش علی احمد که در کشور عراق اسیر بود نشست و با صبر و شکیبایی از دیگر فرزند جانبازش محمود قیطاسی تفقد و دلجویی می‌کند.

او گفت: همه این صبر و تحمل‌ها نشان از غیرت دینی اسلامی و انقلابی این خانواده خیر دارد که در همه ایام نیز در کنار مردم هستند و من سپاسگزار این خانواده عزیز می‌باشم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گریزی هم به سالگرد شهادت بانوان شهید امیدی و نصرتی زد و آن‌ها را نمونه کاملی از زنان انقلابی دانست که در راه افتخارات ایران اسلامی جان شیرین خود را فدا کردند.

او یاد آور حماسه این ۳ خانواده شهید در راه اهداف انقلاب و دفاع از مین اسلامی شد و تصریح کرد: مردم نهاوند و خانواده‌های آن‌ها بهترین دفاع و مبارزه را با طاغوت شاهنشاهی و مبارزه با رژیم بعثی عراق را در دوران دیکتاتوری صدام یزید داشته اند و حاصل آن تقدیم ۸۵۴ شهید بوده است.

در پایان این یادواره که با چندین برنامه خوب ویژه ایام دهه فجر در تالار شهید با هنر برگزار شد با اهدا تندیس از طرف مدرسه متوسطه ودخترانه ولایت از مادران و خواهران شهیدان تجلیل شد.

خانواده شهدا در انقلاب افتخار آفرینی کردند

خانواده شهدا در انقلاب افتخار آفرینی کردند

خانواده شهدا در انقلاب افتخار آفرینی کردند

انتهای پیام/س

دیدگاه شما