تازه های سایت

کد مطلب: 40411
17. بهمن 1398 - 7:22
به مناسبت دهه فجر چندین پروژه بهسازی و نوسازی روستاهای نهاوند با اعتباری ۲میلیارد تومانی توسط مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا نثاری مدیر بنیاد مسکن نهاوند در مراسم افتتاح طرح های بهسازی این شهرستان گفت: اقدامات بسیار خوبی برای بهسازی روستاهای نهاوند انجام شده است و فاز اول این طرح ها به اتمام رسیده است.

وی اظهار داشت: افتتاح و بهره برداری از آسفالت و بهسازی چند روستای شهرستان، امروز به نمایندگی از این روستاها در روستای “لواشان” از توابع بخش مرکزی شهرستان با حضور مسئولان انجام شد.
 
 
نثاری گفت: بهسازی فاز اول این روستا به نمایندگی از پنج روستای بهسازی شده شهرستان با اعتبار مجموعاً ۲ میلیارد تومان انجام شده است.
 
 ناصری فرماندار نهاوند نیز در مراسم جشن انقلاب مردم روستای “لواشان” در مسجد این روستا گفت: در زمینه بهسازی روستاها بنیاد مسکن خوش درخشیده و خدمات زیادی ارائه کرده است.
 
وی اظهار داشت: دهه فجر باید خدمات نظام به مردم گفته شود و برای خدمات بیشتر به مردم عزیز تلاش کنیم و تنها هدفمان خدمت رسانی باشد.
 
 
ناصری افزود: در دهه فجر امسال طرح های خوبی اجرا شده است و در روزهای باقیمانده نیز با حضور مسئولان استانی طرح های عمرانی و بهداشتی افتتاح‌ می شود.
 
در ادامه برنامه های دهه فجر، با حضور مسئولان مراسم کلنگ زنی پروژه دیوارسازی مسیل احداث کانال سنگی و سیل بند ۱۵ روستای شهرستان به نمایندگی در روستای “بالاجوب” انجام شد.
 

این طرح ها در‌ مجموع با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی احداث می‌شود و تاثیر مهمی در جلوگیری از خسارات سیل خواهد

دیدگاه شما