تازه های سایت

کد مطلب: 40389
15. بهمن 1398 - 7:38
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در دهه فجر امسال دو طرح مهم بهداشتی و درمانی بااعتبار بیش از 25 میلیارد تومان در دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت‌الله علیمرادیان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه و مطالبات مردم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است و به برکت انقلاب اسلامی، شبکه بهداشت درمان نهاوند در راستای خدمت به همشهریان اقدامات خوبی انجام داده است.

وی اظهار داشت: در ابتدای سال جاری تعداد 4 پروژه شامل، مرکز خدمات جامع سلامت روستاهای گوشه، شهرک و شعبان و بهسازی بخش داخلی مردان بیمارستان علیمرادیان بااعتبار 5 میلیارد تومان در هفته سلامت افتتاح و راه‌اندازی شد و تعداد 5 پروژه نیز کلنگ زنی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: این کلنگ زنی‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت منطقه گلشن، انبار دارویی مرکز بهداشت، ساختمان پزشکان در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی، دیوارکشی مرکز خدمات جامع سلامت فیروزان و ادامه تکمیل ساخت پروژه اورژانس ۱۱۵ سه‌راهی روستای فارسبان بااعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان است که درمجموع این تعداد پروژه‌ها در حال ساخت و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی دارند.

دارابی به پروژه‌های مهم دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در این ایام مبارک ۲ پروژه مهم شامل ساماندهی بخش دوم داخلی بیمارستان آیت‌الله قدوسی و اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان بااعتبار ۸ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند و احداث ساختمان و جذب دستگاه "ام آر آی " بااعتبار ۱۷ میلیارد تومان که در صورت تجهیز و اتمام کارهای اولیه دستگاه مذکور راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان راه‌اندازی دستگاه " ام آر آی " به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید که بهره‌برداری از این دستگاه مهم‌ترین رویکردی است که می‌تواند درزمینهٔ زیرساخت‌ها و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به نقاط مختلف شهر خدمات‌رسانی داشته باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: درزمینهٔ تجهیزات تشخیص پزشکی با همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مجوز یک دستگاه سی‌تی‌اسکن بااعتبار ۲ میلیارد تومان از وزارت بهداشت گرفته‌شده است.

دارابی با اشاره به دیگر طرح‌های اجراشده اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی "پذیرش 24" مربوط به‌نوبت دهی کلینیک تخصصی شهرستان که سالیانه بیش از 40 هزار نفر مراجعه و پذیرش بیمار دارد از دیگر کارهای انجام‌شده است.

وی ادامه داد: شهرستان نهاوند هم‌اکنون دارای 43 پزشک با انواع تخصص‌ها است که به‌صورت ویژه در بیمارستان‌ها، کلینیک تخصصی و مطب‌ها به مردم خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه نبود سونوگراف خانم از مطالبات مردم نهاوند است، اظهار داشت: از ابتدای دی‌ماه بیش از 12 پزشک متخصص ازجمله سونوگراف خانم به شهرستان اضافه و در حال ارائه خدمات‌دهی به همشهریان هستند و نیازهای شهرستان به لحاظ انواع متخصص تقریباً برطرف شده است.

وی گفت: خوشبختانه در تبیین سیاست‌های نظام سلامت بخصوص پزشک خانواده، تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی با اخذ قرارداد با پزشک خانواده از نعمت پزشک، ماما و سایر نیروها برخوردار بوده و با دلگرمی و انگیزه در قالب طرح تحول در سطح بیمارستان و پزشک خانواده به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما