تازه های سایت

کد مطلب: 40375
13. بهمن 1398 - 15:10
با حضور معاون عمرانی استاندار همدان انجام شد
افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه به مناسبت دهه فجر در نهاوند+ تصاویر
در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار همدان تعدادی پروژه در نهاوند افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور محمود عراقی معاون عمرانی استاندار همدان چند طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی شد.

اولین طرحی که توسط مسئولان افتتاح شد، بهره‌برداری هم‌زمان از 400 واحد مسکونی بهسازی و احداث‌شده در روستاهای نهاوند بااعتباری بالغ‌بر 28 میلیارد تومان بود که توسط بنیاد مسکن از محل اعتبارات ملی تأمین‌شده است.

این واحد در روستای "شعبان " نهاوند به نمایندگی از این واحدها افتتاح شد تا تعداد کل واحدهای احداث‌شده در نهاوند به بیش از 16 هزار و 100 واحد برسد.

پروژه دوم کلنگ زنی عملیات تأمین روشنایی سراب گاماسیاب با یک میلیارد تومان اعتبار بود که کلنگ زنی شد و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این طرح به نمایندگی از 150 پروژه برق‌رسانی استان با 160 میلیارد تومان اعتبار توسط معاون استاندار کلنگ زنی شد.

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در این مراسم گفت: استان همدان و شهرستان نهاوند روزهای رونق و توسعه را شاهد است و خوشبختانه در سطح استان همدان به لطف خداوند یک همدلی و هم‌آوایی ایجادشده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر استان همدان خصوصاً شهرستان نهاوند در همه شاخص‌های عمرانی و توسعه شهری و روستایی پیشرفت قابل‌توجه و ستودنی داشته است.

بهرام نیا با اشاره حضور مؤثر 10 وزیر کابینه دولت به نهاوند گفت: ایجاد زیرساخت‌های یکی از مطالبات به‌حق مردم نهاوند بود که به‌واسطه آن می‌توان توسعه و رونق اقتصادی در بخش‌های گردشگری و اقتصادی را فراهم کند.

وی بابیان اینکه نهاوند 13 سراب دارد که سه سراب گیان، گاماسیاب و فارسبان کارکرد ملی دارد، گفت: تاکنون در حوزه گردشگری حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه برنامه‌های سفر معاون استاندار همدان به نهاوند وی و مسئولان شهرستان از پروژه‌های عمرانی بام نهاوند و چهارباغ شهرداری نهاوند بازدید کرد.

 

دیدگاه شما