تازه های سایت

کد مطلب: 40352
12. بهمن 1398 - 7:29
در یادواره شهدای روستای شریف آباد بیان شد:
مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند
امام‌جمعه شهر فیروزان نهاوند گفت: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و مذاکره با آن‌ها مشکلات ما را حل نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در یادواره شهدای روستای "شریف‌آباد " نهاوند گفت: شهدا از همه هستی خود برای پاسداری از انقلاب اسلامی گذشتند و عزت و اقتدار امروز ما مرهون نثار خون پاک این شهدا است.

وی بابیان اینکه امروز دشمنان از همه توان خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: امریکا به‌عنوان دشمن اصلی ملت ایران از همه موقعیت‌ها برای طراحی نقشه‌های شوم خود بهره می‌برد و به‌دروغ اعلام می‌کند در کنار مردم ایران است.

امام‌جمعه فیروزان افزود: انواع تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان با سرکردگی آمریکا بر ضد ملت ایران نشان از اوج دشمنی آن‌ها با ملت ایران است و مردم ایران اسلامی نیز به بصیرت و آگاهی به‌خوبی جواب توطئه‌های دشمنان را داده است.

محبی گفت: مذاکره با امریکا اشتباه است و مشکلی از مردم را حل نمی‌کند چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

وی با اشاره به حرف‌های مدعیان مذاکره با امریکا اظهار داشت: باوجود بدعهدی آمریکایی‌ها و فریبکاری آن‌ها در موضوع برجام ولی عده‌ای متأسفانه همچنان به مذاکره خوش‌بین هستند.

امام‌جمعه فیروزان افزود: در سال‌های گذشته نیز عده‌ای حرف از مذاکره با امریکا می‌زدند ولی در همان زمان آمریکایی‌ها ایران را به‌عنوان محور شرارت معرفی کردند درحالی‌که خودشان عامل شرارت هستند.

وی بابیان اینکه ادعای آمریکایی‌ها در مورد طرفداری ملت ایران دروغ است، گفت: شهادت سردار محبوب ملت ایران اسلامی شهید سلیمانی به دست آمریکایی‌های جنایتکار نشان از اوج دشمنی آن‌ها با مردم ایران است.

محبی اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی نشان دادند که عاشق شهدا هستند و حضور میلیونی مردم نشان از پایبندی مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه فیروزان عنوان کرد: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهید سلیمانی عزیز است و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند نیروهای آمریکایی باید از منطقه خارج شوند.

وی در پایان گفت: تنها راه‌حل مشکلات کشور اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به نیروهای درونی است و کسانی که تنها راه‌حل مشکلات کشور را درگرو مذاکره با امریکا می‌دانند باید بدانند اشتباه می‌کنند و باید به نیروهای مؤمن و انقلابی تکیه داشته باشند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما