تازه های سایت

کد مطلب: 40350
12. بهمن 1398 - 7:26
دببر هیئت والیبال شهرستان نهاوند گفت: تیم والیبال نهاوند مقام اول مسابقات قهرمانی استان یادواره شهید سلیمانی را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمید سیفی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در جریان مسابقات والیبال قهرمانی استان که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی برگزار شد تیم نهاوند موفق شد مقام اول استان را کسب کند.

وی افزود: این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم از تمام شهرهای استان با ۱۶۰ ورزشکار و سرپرست از روز گذشته آغاز شد و تیم‌های شرکت‌کننده در سه گروه با یک دیگر رقابت کردند.

دبیر هیئت والیبال شهرستان نهاوند گفت: در این مسابقات که از سطح بالایی برخوردار بود مجموعا ۱۸ بازی به صورت حذفی برگزار شد که تیم‌های نهاوند و لالجین به دیدار نهایی راه یافتند.

وی افزود: در دیدار نهایی که عصر امروز در محل سالن ورزشی شهید عبادالله خدارحمی (خانه‌والیبال) برگزار شد تیم والیبال نهاوند موفق شد در یک دیدار جذاب با نتیجه دو بر صفر تیم لالجین را مغلوب سازد و به مقام اول این مسابقات دست یابد.

سیفی با بیان اینکه تیم اسدآباد موفق شد تیم رزن را با نتیجه دو بر یک شکست داده و مقام سوم استان را به دست آورد افزود: تمام ۱۰ میلیون هزینه‌ برگزاری این مسابقات شامل اسکان، جوایز، پذیرایی، ایاب و ذهاب و دیگر هزینه‌های مربوطه با هزینه شخصی محسن بحیرایی رئیس هیئت والیبال شهرستان و جاوید هاشمی از والیبالیست‌های این شهرستان تامین شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند از قابلیت‌ها و استعدادهای خوب ورزشی برخوردار است گفت: هیئت والیبال شهرستان نهاوند طی یک سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علاقه‌مندان زیادی را جذب این ورزش پرهیجان کرده که نتیجه آن امروز در جریان این مسابقات نمایان شد.

دبیر هیئت والیبال شهرستان نهاوند با تشکر از زحمات نیروی انتظامی شهرستان در ایجاد نظم و امنیت در سالن ورزشی ابراز امیدواری کرد با توجه به نقش حمایت‌های مادی و معنوی مسوولان شهرستان در ایجاد انگیزه و تداوم موفقیت‌های والیبال نهاوند، در آینده شاهد همکاری بیشتر در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما