تازه های سایت

کد مطلب: 40348
11. بهمن 1398 - 20:44
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند از برگزاری 21 برنامه در دهه فجر خبر داد و گفت: زنگ انقلاب به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب در 250 مدرسه نهاوند نواخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مراسم و برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح مدارس نهاوند اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با برگزاری جلسات مختلف در ستاد آموزش پرورش 21 عنوان برنامه تدارک دیده‌شده است که در سطح همه مدارس شهر و روستاها اجرا می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند بابیان اینکه باید روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان یادآوری کنیم، افزود: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف و به‌ویژه در موضوع علم و آموزش‌وپرورش پیشرفت‌های زیادی کردیم و اصلاً قابل‌مقایسه با دوران ستم‌شاهی نیستیم.

غلامی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است و در طول دهه فجر از سخنرانان برای بیان این دستاوردها در مدارس استفاده می‌شود.

وی بابیان برنامه‌های این اداره در دهه فجر اظهار داشت: در آغازین روز دهه فجر زنگ انقلاب در همه 250 مدرسه شهرستان نهاوند نواخته می‌شود و در دو مدرسه به‌صورت نمادین با حضور مسئولان نواخته می‌شود.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی، ورزشی، برپایی محفل انس با قرآن، حضور دانش‌آموزان دوران انقلاب در مدارس و بیان خاطرات آن روزها و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ازجمله برنامه‌های این اداره است.

غلامی گفت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در مدارس مختلف، اجرای سرود و برنامه‌های تئاتر دانش‌آموزی، برگزاری نمایشگاه عکس ویژه انقلاب، برگزاری نشست‌های بصیرتی و نمایشگاه آثار دانش‌آموزی با موضوع دهه فجر و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: برنامه‌هایی مانند انشانویسی و داستان‌نویسی، دانش‌آموزان و دل نوشته برای سردار شهید سلیمانی و رونمایی از تابلو مدرسه نام‌گذاری شده به نام این شهید والامقام از برنامه‌های اداره آموزش‌وپرورش خواهد بود.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند در پایان گفت: حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به‌عنوان روز وحدت ملی پایان‌بخش برنامه‌های این دهه خواهد بود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما