تازه های سایت

کد مطلب: 40298
7. بهمن 1398 - 8:37
مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در نهاوند از آغاز اکران جشنواره مرمی فیلم عمار در نهاوند خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه دهمین دوره جشنواره فیلم عمار روز جمعه 27 دی ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اکرم حیدری گفت: فیلم‌های دهمین دوره جشنواره مردمی عمار در حال حاضر در ۱۲ مدرسه، ۶ مسجد و سینما مردم نهاوند اکران می‌شود.

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در نهاوند گفت: این مراسم با حضور خانواده شهداء ،رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و سایر اقشار مردم با اکران فیلم کوتاه «آب هرگز نمیمیرد»، بخشی از خاطرات سردار سلگی جانباز ۷۰% دفاع مقدس به کارگردانی حسین دارابی برگزار شد.

وی افزود: هر ساله همزمان با مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم عمار در نهاوند، از یک فعال اقتصادی و و فرهنگی تقدیر می‌شود که امسال، از علی فریادرس فعال فرهنگی و حمید خزائی کارآفرین و فعال اقتصادی شهرستان که زمینه اشتغال ۳۲ نفر در روستای گردیان نهاوند را فراهم نموده است تقدیر به عمل آمد.

حیدری از اکران فیلم‌های دهمین دوره جشنواره مردمی عمار در مدارس و مساجد خبر داد و گفت: تا کنون بر اساس اعلام آمادگی مدارس و مساجد شهرستان، فیلم‌های مردمی عمار در 12 مدرسه، 6 مسجد و سینما مردم نهاوند اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم های جشنواره عمار همواره در طول سال فعال است گفت: اکران فیلم‌های دهمین دوره جشنواره عمار طی دهه فیلم از 29 دی ماه آغاز شده و تا 10 بهمن ماه ادامه دارد اما پیش بینی می شود با افزایش اعلام آمادگی مدارس و مساجد اکران تا اواسط بهمن ماه ادامه داشته باشد.

مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در نهاوند گفت: علاوه بر فیلم‌های دهمین جشنواره عمار، سه فیلم «بنیامین، منطقه پرواز ممنوع و 23 نفر» نیز در مدارس اکران می‌شود.

 

پایان پیام/

دیدگاه شما