تازه های سایت

کد مطلب: 40287
6. بهمن 1398 - 8:07
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه وظیفه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: انتخابات عرصه مهم و تأثیرگذاری است و جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در شورای اداری نهاوند گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای بیان اقدامات و عملکردهای نظام است و مدیران مردم را در جریان خدمات انجام‌شده قرار دهند.

وی اظهار داشت: مدیران بیشتر در میان مردم باشید و پاسخ گوی ارباب‌رجوع باشید و عملکرد و خدمات صادقانه به مردم ارائه دهید تا پس از اتمام مدت خدمت، شرمنده کسی نباشید.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مردم بدانند دستگاه‌های ما چه‌کارهایی انجام داده‌اند ولی مهم‌تر از آن اینکه، مردم مسئولین را در جمع و کنار خودشان ببینند.

مغیثی در بخش دیگری از سخنانش در مورد انتخابات گفت: وظیفه همه ما حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخص‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار داشت: انتخابات یکی از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی انقلاب اسلامی است و بسیار بااهمیت است.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نبود سونوگرافی مخصوص بانوان در نهاوند گفت: بانوان مجبورند به شهرهای هم‌جوار سفر کنند که این‌یک معضل است و برای خانواده‌ها مشکل ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: یک خانم مراجعه کرده است و درخواست مساعدت از مسئولان برای راه‌اندازی سونوگرافی در نهاوند را دارد.

مغیثی بابیان اینکه این متقاضی اعلام کرده در نهاوند می‌ماند، گفت: این فرد دستگاه را راه‌اندازی می‌کند و از مسئولان درخواست اخذ تسهیلات دارد و امیدواریم که مسئولان کمک کنند تا این مشکل حل شود.

اتمام ساماندهی بام نهاوند در سال جدید

محمد حسین پور شهردار نهاوند در ادامه این جلسه گفت: تمام تلاش کارکنان شهرداری خدمت‌رسانی و حل مشکلات شهروندان است و در این زمینه پروژه‌های خوبی انجام‌شده است.

وی به اقدامات انجام‌شده در بام نهاوند اشاره کرد و افزود: ساماندهی بام نهاوند را برای سال جدید به اتمام می‌رسانیم و این پروژه بزرگ در خدمت همشهریان خواهد بود.

شهردار نهاوند اظهار داشت: امکانات و شرایط جدیدی برای بام تعریف‌شده است و موقعیت گردشگری، اقتصادی، تفریحی، ورزشی و اشتغال و سیمای شهری ایجاد و تقویت‌شده است.

حسین پور به معضل آب این پروژه اشاره کرد و گفت: تأمین آب درختان بام هم با اجرای توافق‌نامه‌ای با بیمارستان علیمرادیان رفع شد تا مشکل اصلی این پروژه عظیم مرتفع شود.

وی به دیگر پروژه‌های اجرایی توسط شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه چهارباغ، المان شهدای گروه ابوذر با 200 میلیون اعتبار، آب‌نمای میدان مرکزی، ساماندهی میدان هفده شهریور، بلوار کربلا و بلوار خلیج‌فارس از دیگر پروژه‌های شهری اجرایی شده است.

شهردار نهاوند به پروژه پیاده راه کردن خیابان قیصریه اشاره کرد و افزود: قسمت‌هایی از این پروژه انجام‌شده است و از همشهریان درخواست داریم صبر و حوصله داشته باشند چون این طرح زمان‌بر است ولی در پایان پروژه‌ای عالی که در استان کم‌نظیر است، تحویل مردم خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به زلزله‌خیز بودن نهاوند سه دستگاه لرزه‌نگار در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

حسین پور افزود: این دستگاه‌ها می‌تواند ۶ ساعت قبل از وقوع زلزله، تحرکات داخل گسل را پایش کند و احتمال وقوع زلزله را هشدار دهد که در این فرصت می‌توانیم شهر را تخلیه کنیم.

وی در پایان گفت: ارزش هر دستگاه ۲۴ هزار دلار است اما این دستگاه‌ها با پیگیری‌های انجام‌شده به‌صورت رایگان تحویل شهرداری نهاوند می‌شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما