تازه های سایت

کد مطلب: 40284
5. بهمن 1398 - 18:10
فرماندار نهاوند بابیان اینکه وظیفه همه ما برگزاری انتخابات پرشور و سالم است، گفت: مدیران باید در عمل بی‌طرفی خود در انتخابات را نشان دهند و فقط به فکر اجرای انتخابات باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در شورای اداری شهرستان نهاوند گفت: شهادت سردار سلیمانی حقانیت انقلاب اسلامی را ثابت کرد و رستاخیز عظیمی ایجاد کرد که نشان‌دهنده عظمت شهید سلیمانی است.

وی بابیان اینکه مردم ایران اسلامی به سردار شهید سلیمانی افتخار می‌کنند، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در مراسم شهید سلیمانی نشان‌دهنده وحدت و بزرگی سردار سلیمانی بود و دشمنان هم می‌دانند و به این موضوع هم اعتراف کردند که شهید سلیمانی به‌مراتب خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

فرماندار نهاوند به ویژگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهید سلیمانی با مردم‌داری و شجاعت، ایمان و اخلاص نمونه‌ای از فرزندان انقلاب اسلامی است که عامل وحدت در کشور بودند.

ناصری با اشاره به انتقام سخت سپاه گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه مقتدر هیمنه آمریکایی‌ها را در هم کوبیدند و درسی فراموش‌نشدنی به آن‌ها دادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات شهرداری در ساماندهی بام نهاوند اشاره کرد و گفت: بام نهاوند شناسنامه گردشگری نهاوند است و ظرفیت عظیم گردشگری و تفریحی است.

فرماندار نهاوند به دهه فجر اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و اقدامات نظام است و مدیران خدمات را برای مردم بازگو کنند.

وی در بخش پایانی سخنانش به موضوع انتخابات اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: انتخابات مهم است و حضور مردم باعث ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود و انتخابات مظهر اقتدار سیاسی کشور است.

ناصری افزود: ثبات سیاسی کشور درگرو انتخابات است و ثبات سیاسی کشور تعیین‌کننده در دنیا است و برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور نشان‌دهنده قدرت است.

وی بابیان اینکه امروز شهرستان نهاوند آماده برگزاری انتخابات است و مقدمات کار از ماه‌های قبل انجام‌شده است، گفت: برای ورود به حواشی وقت نداریم و در عمل باید ثابت کنیم که بی‌طرف هستیم و از قبل هم اعلام کردیم ما فقط مجری هستیم.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: ما امانت‌دار مردم هستیم و طبق قانون باید در انتخابات بی‌طرف باشیم و سوگند خورده‌ایم که این کار را انجام خواهیم داد.

وی در اتمام‌حجتی با مسئولان گفت: مسئولان از این به بعد باید مراقب باشند که بی‌طرفی خود را حفظ کنند و ما مجری انتخابات هستیم و مردم به ما اعتماد کردند.

ناصری در پایان بابیان اینکه ملاک ما قانون است و می‌خواهیم انتخاباتی پرشور و سالم و با بی‌طرفی برگزار کنیم، گفت: با حضور پرشور مردم نهاوند در انتخابات حماسه دیگری ایجاد می‌شود و افتخاری دیگر برای شهرستان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما