تازه های سایت

کد مطلب: 40257
3. بهمن 1398 - 20:03
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از اسکان اضطراری هفت خانوار در مساجد روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمید نوروزی اظهار کرد: امروز پنج خانوار از مسافران  که به علت بارش برف سنگین در راه مانده بودند در مسجد روستای قلعه‌قباد اسکان اضطراری داده شدند و وسایل گرمایشی در اختیار آنها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یک خانوار دیگر که در گردنه شهر برزول در راه مانده بود در مسجد روستای دهفول اسکان یافت افزود: علاوه بر این وسیله نقلیه یک خانوار که از مقصد کرمانشاه به سمت نهاوند در حال تردد بود به علت بارش برف دچار نقص فنی شد که با کمک امدادگران هلال احمر در خانه معلم اسکان داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر این شهرستان طی روز گذشته گفت: با آغاز بارش برف از روز گذشته در نهاوند ۲۲ نفر از امدادگران ما با بهره‌گیری از ۹ وسیله امدادی  در کنار نیروهای راهداری و فوریت‌های پزشکی در گردنه گرین و پایگاه فیروزان در جاده کرمانشاه مستقر شده و به امدادرسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه در عملیات امدادرسانی ۴۰ مورد رهاسازی وسایل نقلیه که در برف مانده بودند انجام شد افزود: به منظور اسکان اضطراری چهار مکان در روستاهای وراینه، قلعه‌قباد، فیروزان و کهریز تجهیز شده و آماده اسکان مسافران در راه مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما